2021-04-21, 12:40
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justinai

Två av tjejerna i programmet som står bakom Toby sitter även på information som kommer rädda Toby och som kommer kasta ljus över Jennifer och Annies beteenden. Sexuella beteenden som inträffade under inspelningen mot andra killar i programmet.

Längtar.

Du måste ju vara oerhört korkat. Händelser som hänt tidigare med andra killar skulle gör det o.k. att köra upp fingrarna i fittan på en en tjej som uttryckligen säger nej.
Citera
2021-04-21, 12:41
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Nu vädrar en advokat Emma Persson i AB att då dessa två brott är filmade och öht väl dokumenterade på alla sätt, är fängelsestraff att vänta för ljushuvudet.

Jag säger bara fy fan för extremfeminister som ska driva sin politiska ideologi och hetsa på stämning i sin yrkesutövning. Känns inte helt rätt i min värld. Googla hennes namn så får du se på non-stop babbel om "patriarkala strukturer" SD är rasister osv....

Det killen gjorde var kanske inte Ok, men 2 års fängelse vad fan....
Citera
2021-04-21, 12:41
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Nu vädrar en advokat Emma Persson i AB att då dessa två brott är filmade och öht väl dokumenterade på alla sätt, är fängelsestraff att vänta för ljushuvudet.

Snällt av Toby att visa hur det kan gå när man som skön vältränad snubbe inte kan acceptera ett Nej:

De misstänkta övergreppen i Paradise hotel kommer sannolikt leda till åtal, eftersom det finns mycket bevis att hämta då kamerorna rullar dygnet runt.

Den slutsatsen drar advokaten Emma Persson i Aftonbladet. Hon tror att den anmälda manlige deltagaren kommer att dömas till fängelse.

– När man har berättelser, film och stödbevisning så har jag svårt att se att det skulle bli något annat, säger hon.
Citera
2021-04-21, 13:05
Medlem
Flax75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Dömd för att att ha dragit i en BH lite lätt på någon som sitter och gnider sin röv i string mot hans kuk? Tror polis och åklagare har viktigare saker på bordet än så.

Då får du titta en gång till. Är han som drar henne till sig, och sen drar han i bh.
Citera
2021-04-21, 13:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jinx.Khan
Samt möjligen produktionsbolaget som låtit det ske.
På vilket sätt har de "låtit det ske"?
Ingen var väl med i rummet, vaktade dörren, eller på annat sätt bistod honom under övergreppen.
Citera
2021-04-21, 13:15
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julkulan09
Alla, män som kvinnor, har rätt att avbryta om dom inte vill längre. Ett nej är ett nej. Hur styv och kåt du än är så är det nej.
Ska alla strippare kallas sexuella förövare när dom gnider sig mot männen? Skulle en man sagt nej i läget så avbryter man där också. Vad är det du inte förstår? Nej är nej. Punkt slut
Slutade han när hon sade nej?
Citera
2021-04-21, 13:19
Medlem
HannaBallis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ingen var väl med i rummet, vaktade dörren, eller på annat sätt bistod honom under övergreppen.
Bygger inte hela programidén på att alla skall knulla alla?
Citera
2021-04-21, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Menar väll att produktionsbolaget har lagt locket på i ett halvår, underlåtit att anmäla och helt plötsligt agera efter massiv tittarkritik, nu när dom fattar att dom själva kan hamna i fara. Dom skiter fullständigt i tjejerna utan försöker bara hålla sina ryggar fria. Vilket genomskådas pga deras hyckleri att dom helt plötsligt tycker detta är "jätte allvarligt" efter att "ny information" har tillkommit. Vadå ny information? Dom har ju haft allt filmat hela tidrn och till och med klippt bort delar av händelsen? Är inte det underlåtenhet att anmäla eller skyddande av brottsling så vet jag inte vad som är det
Citera
2021-04-21, 13:25
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greeken87
Menar väll att produktionsbolaget har lagt locket på i ett halvår, underlåtit att anmäla och helt plötsligt agera efter massiv tittarkritik, nu när dom fattar att dom själva kan hamna i fara. Dom skiter fullständigt i tjejerna utan försöker bara hålla sina ryggar fria. Vilket genomskådas pga deras hyckleri att dom helt plötsligt tycker detta är "jätte allvarligt" efter att "ny information" har tillkommit. Vadå ny information? Dom har ju haft allt filmat hela tidrn och till och med klippt bort delar av händelsen? Är inte det underlåtenhet att anmäla eller skyddande av brottsling så vet jag inte vad som är det

Sant. Ny information!? De sitter ju och glor på allt i realtid, sedan sitter de även och klipper ihop programmen med det mest intressanta. Så det här är enbart att det blev uppmärksammat, då plötsligt blir det allvar.
Citera
2021-04-21, 13:28
Medlem
Vad är det för etnicitet på Toby?
Han ser ut som en blonderad blatte.
Senast redigerad av Ang_rita 2021-04-21 kl. 13:57.
Citera
2021-04-21, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hihohahe
Han körde upp sina fingrar i henne. Jag undrar om du hade gillat att en kvinna kör upp två fingrar i din anal. Hade du då tyckt att detta är ganska harmlöst? Trots att du varken visat eller sagt att du vill få ett par fingrar uppkörda i analen..

Jag svarade precis på detta i mitt förra inlägg om du bemödar dig med att läsa. Jag blev själv sexuellt antastad av en tjej för några år sedan men inte mådde jag dåligt över det. Varför? Jo för att jag saknar integritet vilket inte tjejer gör.
Citera
2021-04-21, 13:29
Medlem
Nu krävs det ju att brottet är straffbart i båda länderna om det ska bli något åka av i det svenska rättsväsendet. Försökte googla lite på hur sexualborttslagen ser ut i Mexico men det var inte det lättaste eftersom den går under statliga lagar där, alltså inte federala. Någon som har bättre koll?

Ofredandet är ju bara blaj, det är med största sannolikhet inte olagligt i Mexico.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in