2021-04-21, 00:37
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Skicka ut fanskapen och ta istället in Tanja, Juddan och Predatorn.
Låt dom riktiga männen visa hur man hanterar en kicka som Tanja och visa vart skåpet ska stå.

Dompas smooth talk gör mig enbart kräkfärdig och jag landar strax i en extrem narkolepsi.
Bara dunka till det och få det gjort, eller gå och lägg er.

Fast de vill nog ha kvar lösöret till nästa år. Men jag vet lite spex för Peddo med en harakiri korv samtidigt som Tanja skulle vara trygg i detta rum som påminner om barndomen i trailern med Juddan som ammar lilla i en 69 position.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Emelie låtsas verkligen förakta hennes drömyrke: influencer

För hon ÄR SÅ AVIS och vill bli nästa GYNNING men vet att hon aldrig blir det. Hon låtsas inte vilja bli känd men gick för ... enbart in här av just den anledningen
Medlem
Vad håller Madde på med bredvid Adrian? Varför drar hon sitt ansikte mot hans? Hjälp
Medlem
Men snälla rara Emelie. Du kan vara helt okänd och ändå stå på listor och umgås med ”kändisar”. Herregud, jag är en tant utan några följare på Instagram men kan ändå stå på lista eller hänga på Noppes på helgen.
2021-04-21, 00:39
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Så jävla genomskinligt.

Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
För hon ÄR SÅ AVIS och vill bli nästa GYNNING men vet att hon aldrig blir det. Hon låtsas inte vilja bli känd men gick för ... enbart in här av just den anledningen

Correctamundo. Obehagligt att hon, som är så jävla medveten, inte fattar hur genomskinligt det är.

Äckligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Men snälla rara Emelie. Du kan vara helt okänd och ändå stå på listor och umgås med ”kändisar”. Herregud, jag är en tant utan några följare på Instagram men kan ändå stå på lista eller hänga på Noppes på helgen.

Hon mår så dåligt av att komma från en småstad och har nog alltid drömt om att flytta till Stockholm och bli en känd influencer
Medlem
Reser Adrian tält med täcket just nu?
2021-04-21, 00:40
Medlem
Paladins avatar
Dompa lade väl visst på Tanja?
Medlem
kermiths avatar
Runkar Madde Adrian nu? Han kör det välkända tältet och det betyder bara en sak.
Tältet har han inte kört förut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Correctamundo. Obehagligt att hon, som är så jävla medveten, inte fattar hur genomskinligt det är.

Äckligt.

Hon har nog tyvärr psykiska problem också som Mergim. Inte lika allvarliga men hon har ju noll självinsikt. Projicerar. Är falsk. Paranoid.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja det syns tydligt att Madde myser nu! Har han pratat mer med Madde ikväll eller menar du Ad:s vanliga snack om att gå försiktigt fram?
Jag har inte hört något sägas alls i kväll, men jag kan tänka mig att Madde hellre har EN DEL av kakan, så länge hon kan ha den, även om det i slutändan visar sig vara en fantasi, än att aldrig ha haft den alls.

Så har jag tänkt, mer än en gång, där jag förstått att här och nu råder speciella omständigheter, när vi lämnar den här situationen så vet ingen av oss vad som händer. Man får köpa att man kommer bli sårad, den dagen, men det är värt det.. tänker man då.

Jag kan inte riktigt minnas att jag varit på Adrians sida av storyn, så där kan jag inte uttala mig.
2021-04-21, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Reser Adrian tält med täcket just nu?

Ja, vad händer under deras täcken? Vart har Adrian och Madde sina händer nånstans?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in