2021-04-20, 22:09
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Ni tänker syrran egentligen är enäggstvilling?
Extremt jävla lyckad kirurgi på överkroppen isf måste jag säga! Men tanken är såklart roande!
Haha. Nej då. Adde har två komplex (minst). Sin penis - antagligen då den är väldigt liten, och sitt hår.
Det han missar är att allt han hela tiden gör för att inte dessa komplex skall fokuseras på får precis den effekten, ATT det fokuseras på. Gömma håret och dölja penisen på det aktiva sättet han gör leder ju till att alla ser att han är fixerad av de sakerna och det blir verkligen en stor ( ) grej av det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
När fan kommer brevet om sviten
Vid läggdags typ?
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Hon gjorde narr av Simon hur han kunde gråta över ett gosedjur med parfym på

Jag är inte det största fanet av Simpa, och gick nästan på hans fake-bölande inne i annexet för en sekund, men sen när han kliver ut därifrån och totalt bryter ihop och går ut på utegården och stirrar rakt in i kameran, medan han pressar, där tappade jag det totalt.
Men ja, slutplädering: Emelie är den sista som ska yttra sig om något i det där dårhuset.
Medlem
Ridnes avatar
Okej..slog på liven. Tar en minut så ser jag surhäxan sitta och se nöjd ut i Dompatoffelns famn. Slår av igen. Urk.
Bannlyst
När tjackie och trubaduren fick ge tummen upp, knullade dom då?
Har nån knullat i huset än? 👮🏽‍♀️🍆💦🦜✌️
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Judith och Tanja pratade om att det är riktiga känslor mellan Simon och Steffi, men att de inte erkänt det för sig själva eller varandra typ...direkt va Emelie på och sa hårt att ”jag pratade med Simon för 1 h sedan och då sa han att han inte ville ha förhållande på 1,5 år”

emelie ska ju bara hålla käften hon kanske skulle börja bete sig bättre mot dompa istället hon är bara avundsjuk
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Någon skrek utanför BB huset på Simon

Det var hans expojkvän.
2021-04-20, 22:10
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farfar122
Har så svårt att man kan gråta utan tårar som Simon gör, men det kanske finns dom personerna som gör det, för mej är det ett skådespeleri!
Han var helt blöt under ögonen, ditt mongo!
Sluta hata på någon som redan är nere. Acceptera att vissa har nära till sina känslor, och vågar visa dem. Alla kan inte ha stenhjärtan som Emelie och Adrian.
Senast redigerad av Flor-Ida 2021-04-20 kl. 22:12.
2021-04-20, 22:10
Avstängd
nu sa simon att han hade känslor för stephanie
2021-04-20, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Ja. De som säger att han fake gråter är väl såna som själva aldrig skulle våga gråta inför folk, framför allt inte på tv.

Nej en labil människa som bara kommer supa och knarka upp miljonen förtjänar verkligen inte vinsten.🤣🤣
2021-04-20, 22:12
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
De kunde åtminstone ha sparat det till morgondagen iaf.
Precis!

Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Judith och Tanja pratade om att det är riktiga känslor mellan Simon och Steffi, men att de inte erkänt det för sig själva eller varandra typ...direkt va Emelie på och sa hårt att ”jag pratade med Simon för 1 h sedan och då sa han att han inte ville ha förhållande på 1,5 år”

Ja där ser man.
Tror Simpa måste jobba mycket med sig själv
2021-04-20, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nu sa simon att han hade känslor för stephanie

Hon är inte hans typ men han har känslor för henne? Så fort han är ute kommer han ränna efter sin ”typ” snälla vakna upp🤣🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in