Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Ja det håller jag med om men AD kunde då istället ge honom råd som den elitspelare han är men istället upprepar han allt för att tittarna minsann ska få veta. Simon tar ju det och han vet ju att det är fel men frågan är vad AD är ute efter.
Simon beter sig oerhört barnsligt ibland och jag blir så arg på honom. Visst behöver han höra kritik men också från rätt källa. Som AD själv säger och är känslig till tusen mot kritik. Beror på hur man säger det. Tycker det vore bra om BB ger Simon konsekvenser när detta uppstår, raka rör och där de markerar att det "INTE" är ok att bete sig som han gör.
Förstår hur du tänker och kan absolut hålla med. Simon kommer ju aldrig ens jobba på att bättra sig om folk bara tar skiten han slänger ur sig för att sedan puttinutta med honom. AD hade säkert en räv bakom örat där tycker dock Simon behöver höra det mer än han gör. Det gullas enormt med honom i huset trots att han slängt ur sig dom värsta kommentarerna so far.
Jag är nog nöjd så länge NÅGON tar upp det med honom. (Är dock inte objektiv i detta men vem är det?

)