2021-04-20, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Mergim dansar mer feminint än Joel och Nardos tillsammans
Dax att öppna hans andra kakhål.
2021-04-20, 21:08
Medlem
Okej, nu har jag kollat på Adrian i den där förbannade kärlekssoffan och känner mer än någonsin att han kan vara den mest intetsägande person jag varit med om på televisionen.

Snygg? Ja, absolut, om man gillar den stylen.
Snäll? Absolut, eller mestadels iaf.
Bra på bollsport? Ja, men är det relevant?

Men alltså, politiker eller säljare absolut. Men ingen huvudperson eller ens biroll i någon slags reality what so ever.

Får panik. Vem castade denna karl?
2021-04-20, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hade ju varit en miljon gånger mer givande att se dom spela volleyboll i poolen som några ville, men det satt ju genast fjollviruset Mergim stopp för!

Han gillar ju inte att bada, får såna utslag att han dööööör!
Nu är det väl bara Tanja och i viss mån Dompa kvar som bidrar med energi på festerna?
Det här riskerar att bli plågsamt tråkigt.

Mergim och Nardos försöker alltid döda festerna för att de inte gillar när de ser så tråkiga ut som de är.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Sätter min egen sexualitet på att så är fallet. Är inte Mergim gay så är jag inte straight.
Nej, jag skulle kunna bli lesbisk och slicka Ojudith om han inte är bög! Så stensäker är jag. Kolla på honom, det är fan helt sjukt!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Och Nardos kommer ut på gården, hittar ett nytt fönster så att hon kan se sig själv dansa.

Vi får vara nöjda så länge hon inte försöker titta bakom den speglande ytan för att se om det finns ytterligare en Nardos där..!
2021-04-20, 21:10
Medlem
Hur länge ska dom hålla på tills man får reda på vilka som ska sova i sviten så man kan stänga av skiten sen
2021-04-20, 21:10
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Sätter min egen sexualitet på att så är fallet. Är inte Mergim gay så är jag inte straight.

Han är bög det vet jag
2021-04-20, 21:11
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
När får man besked om vilka som ska in i sviten? (Hur länge till måste jag titta, det är hysteriskt tråkigt nu, vem vill titta på folk som dansar??)
Du behöver inte titta. Man fick själv välja 2 valfria personer när man röstade på Instagram.

Det blir Adrian och Madde eller Dennis och Emelie.

Ingen annan kommer ha en chans och det visste produktionen när de gjorde omröstningen på Instagram och inte i appen.
Medlem
Klippet i appen när rödtotten är hemma hos Adrian så säger han att han är manipulativ. Jag konstaterar också att han förmodligen aldrig ens sovit en natt i den där lägenheten när inslaget filmas, sängen har inte ens lakan. Han har säkert bott hos mammsen men visar upp en lägenhet han inte vågat sova i ensam.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag har tittat i trettio min idag. Orkade knappt kolla i helgen heller. Gårdagens ”fest” sket jag fullständigt i så jag börjar tappad det.

Kom in i liven nu och ser Narcos och Mergim dansa på utegården o DC och undrar var övriga är,m. Nä, då sitter 8 pers i köket och pratar men det är tydligen mindre intressant än att lyssna på EeeeeYyyyyuuuuhhhhhhhh!!!
Jag fick huvudvärk och övergick till att kolla på älskar älskar inte, och nu ensam i vildmarken. Går inte att titta på dagisbarn som man fyller med alkohol och fruktansvärt oljud till musikslinga på repeat. 🤯
2021-04-20, 21:12
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Här är i alla fall en som inte tittar lägre pga Nardos 🙋‍♂️. När hon åker kanske jag kan kolla igen. Men då har vi problem två: Emelie och Mergim!
Hehe. Jo dom är ju också vidriga men i alla fall inte en egenutnämd luftgud som Nardos, som tar exakt allt jävla syre för precis alla i huset.
2021-04-20, 21:12
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Okej, nu har jag kollat på Adrian i den där förbannade kärlekssoffan och känner mer än någonsin att han kan vara den mest intetsägande person jag varit med om på televisionen.

Snygg? Ja, absolut, om man gillar den stylen.
Snäll? Absolut, eller mestadels iaf.
Bra på bollsport? Ja, men är det relevant?

Men alltså, politiker eller säljare absolut. Men ingen huvudperson eller ens biroll i någon slags reality what so ever.

Får panik. Vem castade denna karl?

det undrar man

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in