2021-04-20, 20:11
Medlem
whoisducks avatar
https://nyheter24.se/noje/958032-har-ar-tobys-ord-i-paradise-hotel-avsnittet-som-togs-bort

Ska detta i klippet där påvisa våldtäkt? Hon klänger ju över honom och han drar ned bhn på henne.

Verkar som aftonbladet tagit bort artikeln också.

Jag tror att vi i större grad beskyller män för våldtäkter medan kvinnorna slänger sig in i en uppenbar situation som kan leda till mindre trevligheter. I detta fall ser det ju ut som hon vill ha honom. Han är ju stilig. Jävla bullshit alltihop.
Citera
2021-04-20, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whoisduck
https://nyheter24.se/noje/958032-har-ar-tobys-ord-i-paradise-hotel-avsnittet-som-togs-bort

Ska detta i klippet där påvisa våldtäkt? Hon klänger ju över honom och han drar ned bhn på henne.

Jag tror att vi i större grad beskyller män för våldtäkter medan kvinnorna slänger sig in i en uppenbar situation som kan leda till mindre trevligheter. I detta fall ser det ju ut som hon vill ha honom. Han är ju stilig. Jävla bullshit alltihop.

ja det är tur att man var ung förut! löjeväckande!
Citera
2021-04-20, 20:25
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whoisduck

Han gör om det igen efter att hon säger nej.

Men mot en annan brud så försökte han stoppa in fingrarna i henne trots att hon sa nej.
Citera
2021-04-20, 20:43
Medlem
Har han försökt tagit nån på patten eller?
Citera
2021-04-20, 20:47
Medlem
Jösses.. En kille som beter sig sliskigt förtjänar en smäll så han lär sig, precis som en vanlig lördagkväll på en valfri nattklubb innan covid kom.

Att kalla det där för våldtäkt och böla om det är löjligt, jag som man upplevde när jag var yngre att även tjejer var på bland annat mig och tafsade utan något samtycke, är jag ofredad av det alltså? Knappast.
Citera
2021-04-20, 20:49
Medlem
Kanske hon mådde dåligt över händelsen men alltså, hon gned sig mot hans kön så han trodde väl att det var en invit bara?

Han var full och det såg man ju tydligt, tycker det var harmlöst faktiskt...

Jag är feminist till 100 % men är man med i ett sådant program och exponerar sig på ett sådant sätt så tycker jag inte synd om den tjejen i just den situationen.
Citera
2021-04-20, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zionistreport97
Jag var där, instämmer helt klart att Toby är en obehaglig person. MEN kvinnorna är minst lika obehagliga de anmäler bara för hämnd och för att klättra vidare på karriärstegen. Detta mönster märker jag bland 90 procent av folket därinne.

Det är inte tjejerna som gjort anmälan. Det gjorde produktionsbolaget
Citera
2021-04-20, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zionistreport97
Att det är extremt uppblåst detta, vi kommer nog antagligen komma fram till att det är fejk. Vi har allt material oklippt.
Men men media är alltid på de oskyldiga kvinnornas sida.
Helt sjukt förfan, vänta tills utredningen är klar.

Som jag trodde då.

En pyttesak blir till en orkan.

Killen tog någon tjej på trosorna typ och ska nu hängas ut som grov våldtäktsman av vänstermedia.

Sjuka tider!
Citera
2021-04-20, 21:09
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Ja det är sjukt om det är fejk. Jag förstår samtidigt att det drabbar Nent också eftersom ni blir utmålade som svarta fåret om ni inte agerar med polisanmälan etc. pga äckliga media.

Användaren var inte där.
Citera
2021-04-20, 21:11
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greeken87
https://www.aftonbladet.se › oAOwRB
Toby Johnson kastats ut ur Paradise hotel – anklagas för övergrepp | Aftonbladet

https://nyheter24.se › noje › 958100...
Webbresultat
Därför avslutades vänskapen mellan Paow och Toby Johnson - Nyheter24

Vad tror ni? Är detta något han kan bli fälld för?

Även en 21-årig yngling kan vara ett gubbslem.
Citera
2021-04-20, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Dömd för att att ha dragit i en BH lite lätt på någon som sitter och gnider sin röv i string mot hans kuk? Tror polis och åklagare har viktigare saker på bordet än så.

Ett nej är ett nej. Inser att du har svårt med just att förstå detta. Om du ej lär dig detta så är du inte bättre än en nyimport.
Citera
2021-04-20, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onches
Ett nej är ett nej. Inser att du har svårt med just att förstå detta. Om du ej lär dig detta så är du inte bättre än en nyimport.

Hon sa nej efter han dragit i den. Bad hon om lov när hon satte sig på honom i string och gned sin röv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in