2021-04-20, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Mergim, så jävla kär i sig själv..

Äsch också en färgstark personlighet men hamnar i skymundan för Nardos tar hela showen🤣🤣🤣
2021-04-20, 20:50
Medlem
Mouchinos avatar
Blir det AD och Madde så ska vi nog inte förvänta oss några heta stunder för AD är så torr och låst i sina egna regler han satt upp. Han kommer nog inte följa denna: > "Ingen regel utan Undantag"!

Så blir de framröstade i tron om att deras grej ska bli något större, så lär de nog bli besvikna! Han är Mannen Med Järnhanden som kör racet spikrakt mot stålarna och då har man händerna i fickorna eller ovanför täcket.

Tycker faktiskt lite synd om Madde då hon är så naiv och tålmodigt väntar och försöker se minsta lilla tecken på något mer än bara ett intresse. Hon är på den nivån nu som gynnar honom då hon garanterat inte kommer nominera AD. Han måste samtidigt se till att hon inte blir för lack och därför ger han dessa små signaler för att hon ska tro att han vill mer. Han vill ju inte ha payback såklart.

Han håller på och ger Tanja blickar också och det är kalas då hon också kommer vara lojal. Smart att spela på känslor och speciellt dessa två mjuka och kärleksfulla tjejerna som köper det med hull och hår. Jag önskar innerligt att jag har fel men det jag ser och hör gör att känner att AD:s motiv blir tvivelaktiga.

Han är den minst spontana i huset och det verkar som alla dessa frågor är något inlärt. Hur mycket har AD delat med sig om sitt liv till de andra på ett djupare plan? Vi har hört många berätta naket om sig själva, bra som dåligt men vad vet vi om AD? Jag vet inte mer än det lilla han pratar om och det är inte mycket för oftast består hans samtal av utfrågingar!
2021-04-20, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Vem fan vill ha en svensk kvinna när det finns kvinnor som Nardos😀

Det finns massor med svenska kvinnor i samma kaliber. 😉 Tyvärr inte inne i huset🤣🤣
Medlem
Asså jag har slutat bry mig va folk tycker om Nardos. Hon gör säsongen så myckey bättre. Man tror jag orkar kolla på positivty Island i 100 dagar. De kan snacka sex på utsidan.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Mergim, så jävla kär i sig själv..

Visst står han själv på utegården och dansar och beundrar sin spegelbild i glasdörrarna?
Medlem
Armwrestlers avatar
Nardos och Mergim, narcissistduon.

Ni har väl hört om Narcissus som blev kär i sin spegelbild? De är praktexempel på myten.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Utan Nardos inte många tittare
Tvärtom Mange, Tvärtom!

Hade vi sluppit henne hade Big Brother haft betydligt bättre tittarsiffror än katastrofsiffrorna dom har detta år.
Inga normala vuxna människor står ju ut med henne, det är ett faktum!
2021-04-20, 20:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Visst står han själv på utegården och dansar och beundrar sin spegelbild i glasdörrarna?

Hahahaha japp 😁😁😁 jag tycker det är så jävla kul. Nardos och Mergim gör min kväll.
2021-04-20, 20:53
Medlem
😂😂 Nardos går ut på altanen, flyttar på en stol och hittar en ny spegel...
2021-04-20, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det ENDA jag vill är att paret som får en "lyxsvit" är en någorlunda oväntad konstellation, egentligen är nöjd om det bara inte blir Adrian & Madde eller Dennis & Emelie. Inte heller särskilt intressant av några "par" avsedda att skapa svartsjuka, sånt är bara tråkigt. Tjoffa in Simon & Nardos, Tanja & Simon, Tanja & Madde..
Jag tror Tanja & Dompa har bjudit oss på ett redigt party, inte bara drama som är möjligt av den konstellationen.
2021-04-20, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Tvärtom Mange, Tvärtom!

Hade vi sluppit henne hade Big Brother haft betydligt bättre tittarsiffror än katastrofsiffrorna dom har detta år.
Inga normala vuxna människor står ju ut med henne, det är ett faktum!

Oj oj, lovar och svär att Nardos har höjt tittarsiffrorna. Snälla alla bigbrothers tiktok får typ 1 k visinhar så fort Nardos är med på en får de typ 200 k och alla kommentrrar att de endast kolla för Nardos.
2021-04-20, 20:54
Medlem
Hörde nån igår när Madde var så full och Joel satt med henne på sängen och pratade om Adrian? Madde fnittrade och sa nåt till Joel som jag inte hörde men hans svar var ”du vet att jag är gay va?”

Tänkte på att Madde sa att hon inte sett BB. Hon kanske inte hört Joel berätta att han är gay? Det skulle isf betyda att det är alldeles sant som Madde säger, att hon inte sett nåt innan hon gick in i huset?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in