2021-04-20, 13:34
Medlem
xrlpyts avatar
Jag är ändå i chock att Emelie överlevde den här evighetsrundan, att hon inte bara spontanantände som när en demon kliver in i på helig mark och försvinner i en puff av ondska.

(Nej, jag tycker inte att Emelie är ond, hon är ung och omogen och livrädd.)
2021-04-20, 13:39
Medlem
xrlpyts avatar
Dompa om Emelie: "Näe, jag skiter i. Hon får sura, vill hon något så kan hon komma."

(till Tanja på utegården)
2021-04-20, 13:41
Medlem
Dompa och Tanja har fin kemi faktiskt, känns naturligt
2021-04-20, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Madde skulle höja Tanja till skyarna som alla gör med alla. Sen avslutade hon med och så är du västgöte (Tanja är dalslänning) det är som att kalla en Göteborgare för smålänning i princip. Så hon visade väl lite mer hur lite dom kommit nära varandra

Tanja är väl från Vänersborg? Det är Västergötland, inte Dalsland. Sen att hon pratar dalsländska och inte västgötska är en annan femma.
2021-04-20, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Tanja är väl från Vänersborg? Det är Västergötland, inte Dalsland. Sen att hon pratar dalsländska och inte västgötska är en annan femma.

Hon är från en liten by mellan Mellerud och Vänersborg som räknas till Dalsland

Frändefors tror jag hon sa
2021-04-20, 13:43
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Dompa och Tanja har fin kemi faktiskt, känns naturligt
Absolut. Positiva människor som inte vill ha en massa jävla krångel. De klickar bra!
2021-04-20, 13:45
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=ivj0cxpvR4A

För er som älskar Amilia, kommer in en bit i programmet
2021-04-20, 13:50
Medlem
nicamaces avatar
Har inte svinmycket erfarenhet av BB i andra länder men passade på att tanka senaste säsongen från staterna för ett halvår sen och nog för att de inte visar särskilt mycket alls av det vardagliga livet i huset, nästan bara tävlingsmomenten och omröstningarna (och då är tävlingarna PÅKOSTADE), men fan vad mycket bättre förutsättningar som ges till att skapa intriger i huset.

Varje vecka bestäms genom tävling en Head of Household som bestämmer allt i huset. Det är även denna person som bestämmer vilka som hänger löst och som de andra får rösta på. Det finns en chans att, också via tävling, vinna möjligheten att rädda en av dem nominerade varpå HoH måste välja en ny som hänger löst. Man kan för rättvisans skull inte bli HoH två veckor i rad.

Säger inte att man ska copa detta rakt av, men fluffet som pågår nu är ju extremt trist
2021-04-20, 13:51
Medlem
xrlpyts avatar
Steffi och Tess mötte visst upp Jacki sent igår natt, fanns en story på Tessans (tror jag det var) insta. Gölligt.

edit: haha vad sjukt, två sekunder efter att jag skrev började deltagarna prata om att Steffi och Jacki definitivt ringt varandra redan
2021-04-20, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Steffi och Tess mötte visst upp Jacki sent igår natt, fanns en story på Tessans (tror jag det var) insta. Gölligt.

edit: haha vad sjukt, två sekunder efter att jag skrev började deltagarna prata om att Steffi och Jacki definitivt ringt varandra redan
Kul! Jackie förtjänar kärlek.

Nån som vet hur det går för Tess? Har hon lyckats byta till en billigare lägenhet?
2021-04-20, 13:58
Bannlyst
I appen kan man ju rösta på vem som ska få kärlekstips av dompa lööve.
Emelie leder stort.
2021-04-20, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Hon är från en liten by mellan Mellerud och Vänersborg som räknas till Dalsland

Frändefors tror jag hon sa

Ahhh okej, trodde hon va från Vänersborg!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in