2021-04-20, 09:54
Medlem
Att Adrian fegade ur igår igen och betedde sig som en röv mot Madde. Hon frågar om de ska byta sovrum och sova i turkosa istället, han svarar ”ska vi det”, hon nickar och går, jätteglad och dyker ner i en säng. Han går efter med sin kudde och slänger den på sängen bredvid henne.

Sen tar det över två timmar innan han kommer och lägger sig där, då har hon däckat för längesen och han har försökt lägga sig i två andra sängar innan dess. När han väl ska lägga sig bredvid henne säger han åt de andra ”jag tror inte jag får plats” (det fanns massor av plats). Det var så tydligt att han hade kunnat sova överallt förutom där.

Nu måste hon väl fan ändå förstå? Tyckte genuint synd om henne. Men hon kan inte vara så trög längre och inte se att han inte vill.
2021-04-20, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
För att inte tala om känsliga. När vi väl förstår kan vi inte ta hennes "groåva huåmoår"

😂
2021-04-20, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Att Adrian fegade ur igår igen och betedde sig som en röv mot Madde. Hon frågar om de ska byta sovrum och sova i turkosa istället, han svarar ”ska vi det”, hon nickar och går, jätteglad och dyker ner i en säng. Han går efter med sin kudde och slänger den på sängen bredvid henne.

Sen tar det över två timmar innan han kommer och lägger sig där, då har hon däckat för längesen och han har försökt lägga sig i två andra sängar innan dess. När han väl ska lägga sig bredvid henne säger han åt de andra ”jag tror inte jag får plats” (det fanns massor av plats). Det var så tydligt att han hade kunnat sova överallt förutom där.

Nu måste hon väl fan ändå förstå? Tyckte genuint synd om henne. Men hon kan inte vara så trög längre och inte se att han inte vill.

Förhoppningsvis ser hon sådana tecken när hon kommer ut och får se med egna ögon, därinne kommer hon aldrig inse. Fick inte mer grepp om honom efter intervjun med hans syster heller. Det enda vettiga hon sa var att mössan ska brännas när han kommer ut
2021-04-20, 10:01
Bannlyst
Jag börjar gilla Joel, han behövs i huset.
Dom jag klarar mig utan är Judith, Pedram och Mergim.
2021-04-20, 10:09
Medlem
Emelie sitter och surar i soffan
2021-04-20, 10:10
Medlem
Det som Dennis gjorde på Emelie igår (jag såg det inte) kan det bli konsekvenser för Dennis?
Jag menar, Adrian blev tvångsnominerad för en skit sak. Katti blev det för också en skit sak som är en jargong däruppe, och Vickan åkte ut med huvudet före för ett ögonbryn
2021-04-20, 10:11
Medlem
Emelie sitter i hörnet av soffan och äter frukost, så sur att yoghurten blir till filmjölk. Ser verkligen ut som en missnöjd 5-åring.
Senast redigerad av cinnamonbon 2021-04-20 kl. 10:15.
2021-04-20, 10:12
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Inför kameror och resten av husets deltagare skulle jag undvika att exponera en annan person utan samtycke. Sen såg jag just det i går som det tjafsas om, och röven hängde redan utanför eftersom surelie grenslade dompa knän. Han drog ”upp” kjolen typ 3cm... Storm i en fingerborg...

Chilla. d e ok. han får ta på henne, han har tagit på hennes rumpa flera ggr utan att hon klagat.
Dom gillar varandra mer än dom säger. Em har sagt det t.o.m att "this can be bad..." för mycket känslor inblandade. Hon visar lika mycket när hon springer runt i trosor eller baddräkt/bikini o när hon duschar eller busar sig. I was a good moment, I and many more enjoyed it. (även om hon kanske inte har den bästa rumpan)
2021-04-20, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hajade också till men jag hörde 6-7 år?

Skulle det va konstigt att minnas då ? Ca 4 år upp åt kan man minnas lite smått

5-6 år har jag minnen ifrån lite smått det är normalt . Så fatta inte grejen
2021-04-20, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saris123
Är det bara jag som tänker att dem har med AD syrra så att Madde möter henne i studion? Känns lite väl uppriggat, vet man redan att hon åker ut?

Gillar inte detta scenario alls.

Hade med AD syrra så hon kunde bekräfta att han är bra inte dålig , fått mycket skit senaste, så dom ville då med henne så han ser bara ut i tv istället när hon försvara han
2021-04-20, 10:15
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Det som Dennis gjorde på Emelie igår (jag såg det inte) kan det bli konsekvenser för Dennis?
Jag menar, Adrian blev tvångsnominerad för en skit sak. Katti blev det för också en skit sak som är en jargong däruppe, och Vickan åkte ut med huvudet före för ett ögonbryn
Det tror jag då folk startat ett drev på Instagram och TV4 är ryggradslösa och står ej upp för deltagarna.

Men då tycker jag att BB ska förbjuda män från att röra de kvinnliga deltagarna och ingen mer alkohol i huset.
2021-04-20, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88

Jag tror det, folk är arga på sociala medier. Men då blir jag nästan upprörd för då gör bb det ännu tydligare hur de favoriserar judith oavsett hur hon beter sig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in