2021-04-20, 09:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
När Judith drog av Emelie kjolen blev det ett JÄVLA liv här inne som folk än idag skuldbelägger henne för.

Men när Dompa lyfte på Emelies kjol ”så gör många män på fyllan om man läser av sin kvinna och situationen i rummet rätt”. Hör du hur fan det låter vad du skriver? Du gör INGENTING på ”din kvinna” innan du frågat henne om det är okej först. SPYR på såna som dig.

Får förklara för vänsterblivna feminister som inget fattar.
Emelie och Dennis har en kärleksrelation, det har inte Judith och Emelie, fattar du skillnaden?
2021-04-20, 09:03
Medlem
Vem sover bredvid Adrian i turkosa?

Juddan el Madde?
2021-04-20, 09:06
Bannlyst
Dom somnade runt 03:30 i natt, antar dom får sovmorgon?
2021-04-20, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
MENAR NI

att jag missade när Domp satte ner foten mot Emelie?

FÖR I HELVETE vrf kan de inte spara sådant till helgerna
Jag missade det också... Även bögrims stund för självömkan, ”sovandes” i poolrummet...Hoppas dompa inte springer tillbaka i dag om så skett.
2021-04-20, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Emelie och Dennis har en kärleksrelation, det har inte Judith och Emelie, fattar du skillnaden?

Men det.spelar.ingen.roll. Förstå det så blir världen en lite bättre plats, tack.
2021-04-20, 09:12
Bannlyst
Idag står ”raggningsskola”med dompa love på programmet.
Detta känns som att det var planerat ett tag, för veckans tema och schema kom upp väldigt tidigt.
Det får än att undra om Jackie ens hade en fair chans i gårdagens röstning?
Var det därför spelbolagen inte erbjöd odds på utröstningen, var Jackie bränd på förhand?
Makes me wonder 🧐🧐🧐🧐😏
2021-04-20, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Kvinnor i kärleksrelationer kan också bli utsatta för övergrepp och/eller våldtäkter, Einstein. Den vanligaste formen av övergrepp sker av någon man har någon form av relation med.
2021-04-20, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Hoppsan Kerstin, kan bli bra det här.
Nu rösta på Madelene och Adrian, det kommer att störa Nardos och Mergim vilket är syftet.
MYCKET roligare rösta dompa och Tanja så Surelie får lite ”egentid” i kväll/natt för att kontemplera...🤣🤣🤣👍👍👍
2021-04-20, 09:15
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Klokt att du reflekterar över huset. Det är ingen normal situation, relationer utvecklas inte på ett sätt de är vana vid och vi sitter och ser på och tycker de beter sig idiotiskt. Tror vi dömer dem för hårt.

Ja jag tror huset gör väldigt mycket. Jag har inte bott inlåst i ett BB-hus som går live, men utan att jag vill berätta några detaljer, så har jag förut bott ganska isolerat (svårt att förklara helt eftersom det inte är något jag vill förklara för detaljerat) i ett hus, i ett "kollektiv" kan man kalla det.

Givetvis inte ett tv-program där det står en miljon kronor på spel, men jag kan iaf förstå att det uppstår beteenden och reaktioner hos deltagarna som kanske inte hade uppstått utanför eller åtminstone varit lika tydliga utanför huset. Men jag tror också, av mina erfarenheter, att alla beteenden grundar sig i något. Typ som "ingen rök utan eld". Man förändras när man ska anpassa sig efter så många andra samtidigt som man blir styrd av någon, där man i princip hoppar så fort man hör "hoppa" och skjuter sina egna behov och värderingar åt sidan (i detta fall, bb/produktionen).

Sen kan ju alla göra bort sig på fyllan nån gång utan att det behöver betyda något alls, syftar mer på sånt som sker dagligen, mönster deltagarna har och hur de agerar i olika situationer.

Sen tror jag att man lätt glömmer att det ÄR ett spel. Jag tror det lätt kan bli en inre konflikt när man försöker spela sig till miljonen och när man försöker spela sig till vinst genom att vara omtyckt av både tittare och dom där inne. Det är så många faktorer som påverkar i detta. Klart alla vill vinna och att bara köra taktiskt och fulspel för att kamma hem miljonen kanske teoretiskt fungerar inne i huset men samtidigt så måste dom bli omtyckta av tittarna för att inte bli utröstad. Och samtidigt bli omtyckt där inne för att bli omtyckt av de andra deltagarna och inte bli nominerad OCH samtidigt inte framstå som ett hot för dom andra.

Sorry om det blev långt 😅
Senast redigerad av lillaflippen 2021-04-20 kl. 09:19.
2021-04-20, 09:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Men det.spelar.ingen.roll. Förstå det så blir världen en lite bättre plats, tack.

Jag har gjort som Dennis ett flertal gånger och än värre saker på både tjejer jag känt och inte känt.
Har aldrig fått en smäll lr utskällning, för jag gör det bara på tjejer som vill 😊
Boys will be boys, försök förstå det 👮🏽‍♀️✌️
2021-04-20, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Jag missade det också... Även bögrims stund för självömkan, ”sovandes” i poolrummet...Hoppas dompa inte springer tillbaka i dag om så skett.

Poolrummet är väl det närmsta ett terrarium han kommer i huset. 🐍

Hoppas Dompa får sviten med Tanja. Vi kommer definitivt få underhållning, både i form av deras samspel och för att Emelie kommer gå från sur till JÄTTEsur. Hihihi.
2021-04-20, 09:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kvinnor i kärleksrelationer kan också bli utsatta för övergrepp och/eller våldtäkter, Einstein. Den vanligaste formen av övergrepp sker av någon man har någon form av relation med.

Oj, det visste jag inte, trodde alla kvinnor som blir misshandlade, våldtagna och mördade var med på det 😱😱😱😱😱

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in