2021-04-20, 03:20
Medlem
1754s avatar
Emelie, du skulle bara veta vad tittarna tycker om dig efter inatt. Dennis har stigit ännu mer i graden, förutom när han vacklar om att han ska skita i henne.
2021-04-20, 03:20
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Nu drog Narnia Simon till hennes säng. Ojoj vad Mergim kommer explodera när han ser det. 2 killar får sova med henne, utom han.
Citat:
Ursprungligen postat av Driverdumedmigelle
Hahahaaha fan vad Merg kommer koka imorgon om han vaknar upp och ser Nardos dela säng med Simon av alla! 😂 Nästan så man ställer alarm för att inte missa detta!
2021-04-20, 03:21
Medlem
Jomras avatar
Emelie säger att hon är helt säker på att Dompa ryker nästa vecka...inte för att hon vill utan för att tittarna vill
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nardos är såklart där och viskar i Emelies öra att en fin kille hade kramat henne extra mycket och sovit med henne ändå, eller i vart fall inte lagt sig ända DÄR borta i andra sovrummet..! Emelie är tyst om att hon precis sa till Dennis "nej men vi skiter i allt bara, allt" till Dennis.

Hon är så jävla vidrig! Hoppas verkligen att Dennis håller sig borta! Bytte kamera till s1 där Tanja berättar Hans och Greta för gänget.
Medlem
Ridnes avatar
Ok..nu ska jag lägga mig snart men alltså..Emelie sjunker mer och mer. Nu ligger hon, Joel och Nardos och säger att Dompa inte hade kommit såhär långt om han inte hängf emd henne och att han kommer åka ut nästa vecka för att tittarna ser hur han är..... Jösses. Om det är någon som betett sig vuxet så är det Dompa och Emelie har betett sig illa. Hoppas HON åker nästa vecka istället. Dompa kommer komma långt om han dissar henne helt.. Hon förtjänar inte honom. Som han sa.

NU ska jag lägga mig.. Natti Flashback!
Medlem
Emelie: ”Han kommer åka ut nästa vecka och det är inte baserat på vad jag tycker utan vad tittarna tycker” Vi får väl se..
Medlem
xrlpyts avatar
Nardos och Emelie: "Dennis åker nästa vecka, han är bara kvar den här veckan för att vi (Emelie och Dennis) varit en graj.."

Pfft. Kommer göra allt jag kan för att rösta kvar Dennis. Beroende på vilka fler som sitter såklart, men det är inte många som står över honom.
2021-04-20, 03:22
Medlem
1754s avatar
Jag får nästan andnöd själv av att höra Simons anding....
Medlem
Rudiebois avatar
Nej låt Nardologen hålla låda så att alban tanten förvandlas till angry granny från det där skräckspelet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Men WOW, tillslut la sig Adrian brevid Madde ändå!

HAHAHA skrev precis detsamma.
varan viljen mes, han är livrädd.

nu lägger han sig väl endast jämte för TV o spelet... så vi inte ska tycka han är ngn som leker, utan gick i säng med henne som han hade sagt JA till ikväll när hon fråga.
frågan är ju om de vaknar i sked imorgon skulle va väldigt chockerande . men betta på nej.

Sen dennis, vilken mogen kille! <3
emelie vill bara va den fina -i -kanten -tjejen som hon vill han ska ner o slicka hennes fötter för eller?!
Så vidrigt beteende mot honom. hon spelar svår o hitta fel.. dödade som fan.. usch

Men är det så att man jagar Mer den som är svårare att få, just att hon är smått avvisade på honom men samtidigt ser man igenom henne, att hon gillar honom . Hon såg ju lite nojig ut när han åkte in till Annexet ikväll innan fästningen blev kvar, lite ledsen typ, om han nu skulle va den som åker.. man såg hennes tankar..
hon blir skrev när hon dricker för mkt? anspela på svartsjuka o flörtar o blir stor i munnen o spelar typ dryg o svår inför honom emellanåt,,,
HAN, han är sig själv o bara chilla därinne o ta viben som den är mellan dem..dock kanske den råka dö ut mer o mer. när hon stöter lite ifrån honom. fast hon gillar honom oxå...

Oh Lord, villen tjej...märks hon är bortskämd hemifrån typ, killar ska va en prins o göra Allt för henne o springa som en galning
2021-04-20, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Varför ska han bli arg över det?

För att Mergim ville sova med Nardos men hon ville sova själv i en säng, då blev han sur eller ledsen och la sig under sin offerkofta ute i poolrummet för några timmar sedan tydligen.
2021-04-20, 03:23
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Jag har lagt mig, är ju en dag imorgon också så att säga. Har mina egna relationsproblem men ländå lägger jag stor vikt på drama i BB Blev en bra kväll trots allt, tackar för det Ridne godnatt!

Tack själv för hänget Leden.. Det var nice! Godnatt! <3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in