2021-04-20, 01:35
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Eritrea verkar ha tappat allt helt just nu

Men vad har hänt? Har hon bråkat med Mergim? *hoppas*

Edit: i garderoben.... suck
2021-04-20, 01:36
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nu blir DC tvungen att filma turkosa sovrummet om Adrian och Madde sover där.

TV4 i krismöte om hur de ska ge Nardos tid på DC.

HAHA, produktionen har nu kommit på hur dom sks ge henne tid på dc. Dom säger åt henne att gömma sig. Så alla måste börja leta efter henne
2021-04-20, 01:38
Medlem
Rätt underhållande kväll ändå!
2021-04-20, 01:38
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Kan Adrian lägga sig med Madde nu då? Vad springer han runt så jävla nervöst för
Han har tappat bort sin mamma. Han är lika lost som en borttappad pojk inne på ica som letar efter mamma.
Han letat efter Bardos och har panik. 😂
2021-04-20, 01:39
Bannlyst
Roligt att Mergim ligger i poolrummet för att inte bli störd så har nardos ett helt sovrum för sig själv 😂🤷🏻‍♂️
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men skicka hem Mergim alltså? Alldeles för mycket drama och självömkan han håller på med och för att andra ska få dåligt samvete! Vad har hänt nudå eftsom han kör hela martyrgrejen i poolrummet?

Han fick inte sova med Nardos. Det var det enda jag såg hända iaf.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Dompa sade förut vid köksön:

Tittarna undrar säkert varför jag ens är med henne (Emelie) efter hur hon pratar om mig men jag läser av henne och vet hur hon funkar nu och vet att hon gillar mig (typ)
Han är tydligen ok med hennes jargong.. Själv tycker jag att han är lite tofflig men

Nardos står och gömmer sig och fnittrar bakom garderobsdörren och väntar på Adrian i sovrum 2....

Men snälla Nardos! Jag kan köpa att hon vill sova med Adrian av diverse anledningar men hon har sagt en annan sak till alla ang att Adrian ska sova med Madde. Och Adrian vill hellre sova med Nardos än Madde. Även om Madde är galet på Adrian så förtjänar hon inte att Adrian springer efter Nardos och Madde ligger och väntar på Adrian i sängen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Kan Adrian lägga sig med Madde nu då? Vad springer han runt så jävla nervöst för

Uppenbarligen för att han inte riktigt vill, men tror det finns stor chans att han lägger sig där ändå! Fulla Madde kommer ju inte hålla fingrarna i styr så vore intressant. 😂 Men tror det är lite too much för AD att nu sova ihop efter att han förklarade att han inte känner något efter deras snack ute häromkvällen.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
ja om jag kunde det just nu skulle jag göra det men kan inte just nu men lovar en fet swish till den som hjälper mig om ca 2 veckor! Kan även erbjuda inlogg på netflix, hbo eller disovery plus i utbyte

Det är bara att skapa en mailadress så har du ett gratiskonto på cmore i 14 dagar vilket är vad du behöver enligt det du själv skriver. Så gör det så kan du titta
Medlem
Dom är så kåta på varann så det är löjligt. Joel och Adrian.
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Men va! Han fick en egen säng, ville sova med Nardos, hon sa nej och han tog sitt täcke och la sig i poolrummet. Har jag fattat det rätt ?

Ser så ut...
2021-04-20, 01:40
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen

Men vad har hänt? Har hon bråkat med Mergim? *hoppas*

Edit: i garderoben.... suck

Den albanska damen är riktigt sur efter bråk med Eritrea. Allt känns så barnsligt nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in