2021-04-20, 00:59
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Nej det var ju ett patetiskt försök av någon Instagramgrupp (Leden spekuleeeerar) att påbörja något som sen ingen hakade på haha. Det kom också efter HONESTY och hon var säkert lack överlag. Och hon stod upp situationen som var helt sjuk Nardos, Mergim och Emelie körde ju på som en ångvält. Jag skrek här hemma. Så bra att någon sa till.

Jag tror att hon börjar bli mer och mer trött på deras tjat om följare och att hon inte är genuin för att hon inte skriker och gapar som de andra därinne. Snart kanske vi får se värmländskan koka över Vore inte mer än rätt faktiskt. Vill se henne sätta övriga på plats! 👑
2021-04-20, 01:00
Medlem
Anonym396s avatar
Självklart börjar Pedram prata om ''cuckold'' för 100:e gången denna säsong.
2021-04-20, 01:00
Medlem
SphincterAnis avatar
Pedram (och Dennis) förklarar cuckolding för Emelie nu...
Och där även för Nardos...
Senast redigerad av SphincterAni 2021-04-20 kl. 01:03.
2021-04-20, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Absolut. Jag har funderat på hur länge han kan hålla sig ren egentligen. Men dessa kommentarer han nu fäller visar hur labil han är. Skrämmande.

Han vann ju på att vara laidback och en skön människa, vilket han ska ha. Sen vet vi ju inte hur det är i dagens läge men känns inte som att livet rullat på smooth. Men vem är Leden att uttala sig.. jag baserar ju bara på vad jag sett på sociala medier vilket kanske inte alls stämmer.
2021-04-20, 01:01
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Eller...

Inget elakt om Sami så, men satan vad fel allt kanske blev ändå. Såg du något avsnitt förresten ?

Hehe, nej, jag visste inte ens att de gjort några avsnitt?
2021-04-20, 01:02
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
han hade gnällt 100 gånger med än förra året

Precis, de hade ju ingen motsvarighet till Nardos där förra året! Fyfan så ovärdig vinnare han är!

Och nu sitter Casanovan och berättar hur man kysser och snackar cockhold eller vadfan det heter!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Alldeles nyss höll hon på att sova sen kom Adrian och Tanja in i rummet och då gick det inte att sova längre
Hon blev nog orolig för vad som kanske händer när hon sover efter att hon såg Adrian och Tanjas brottningsmatch.
Medlem
Är väl ganska tydliga sidor inne i huset!

Simon, Judith, Tanja vs Rosa rummet

Pedram skiftar mellan
2021-04-20, 01:03
Medlem
Mouchinos avatar
Pedram verkar ha många fetisher och man kan undra vilka hemsidor han hänger på?
2021-04-20, 01:04
Medlem
DannySausages avatar
Peddo är verkligen parodi på sig själv nu.
Emelie frågar hur han gör när han kysser. Han svamlar olika saker som han tror låter bra. Följt av "Jag kommer ifrån en plats..", "cuckold" osv.
Till nästa fest ska jag fixa en bingo-bricka med Peddos repliker som han kör om och om igen.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Han vann ju på att vara laidback och en skön människa, vilket han ska ha. Sen vet vi ju inte hur det är i dagens läge men känns inte som att livet rullat på smooth. Men vem är Leden att uttala sig.. jag baserar ju bara på vad jag sett på sociala medier vilket kanske inte alls stämmer.

Jag förstår dig. Men man kan ändå lägga ihop två och två. Jag tittar till ibland på hans instagram och det är är fortfarande ett rätt hårt liv. Samma vänner och bekanta. Lätt att falla tillbaka då. Och även om han var skön så utstrålade han aldrig en stabil personlighet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tror att hon börjar bli mer och mer trött på deras tjat om följare och att hon inte är genuin för att hon inte skriker och gapar som de andra därinne. Snart kanske vi får se värmländskan koka över Vore inte mer än rätt faktiskt. Vill se henne sätta övriga på plats! 👑

Men jaaa!!! Att sätta folk på plats, gapa och faktiskt TJÄNA på det!!! Woho. Vore så jävla gött.

Kan vi bara enas om att Judith har så jäkla rätt mot Simon nu? Och Tanja sitter tyst... Simon har börjat sluddra. Snälla Simon släpp din besatthet gällande fucking SIFFROR på Instagram.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in