2021-04-20, 00:01
Bannlyst
Nä nu börjar jag bli trött, kan dom gå och lägga sig så kärleksveckan kan börja 😒😒😴😴😴😴😵😵😵😵😵😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴
Medlem
Ridnes avatar
Nardos har på riktigt tappat det nu.. Stirrig tom blick medan hon tittar på sig själv dansa i speglarna. Verkar inte hänga med alls vad som händer runtomkring
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Precis. Så fucking tröttsamt!
Det är antagligen Nardos eller Madde som kommer ta det ändå med tanke på stödet på Instagram.

Tanja förtjänar inte att folk pratar bakom hennes rygg konstant.
2021-04-20, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Simon förlorar såååååååå mycket på att sura över Tanjas bakgrund. Att han inte fattar det själv.

Äsch vafan, jag förstår honom. Han säger ju att hon är världens finaste tjej och förtjänar och vinna det är bara det att han tycker det är tråkigt att någon kommer in med så mycket följare. Hade också tyckt det vore tråkigt!

Ormarna i rosa dock är rikigt smutsiga som faktiskt ifrågasätter Tanjas PERSONLIGHET! Då sjunker man till botten för min del!
2021-04-20, 00:02
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Insiktfullt av Emelie och Simon om Tanja i sovrum 2 nu. Båda tycker att Tanja är underbar och kommer att vinna. Hon hade vunnit även utan sina följare för hon är så underbar säger de. Emelie säger att Tanja och Simon kommer att sitta i finalen. Hon har som vanligt läst av läget bra.

Grejen är att jag tycker ofta Emelie läser av situationer bra - förutom dem där hon själv är inblandad. Då vrider hon och vänder på saker, vänder kappan efter vinden och säger emot sig själv gång efter gång. Med en sjukt otrevlig översittarton dessutom. Det är det som gör att jag inte klarar av henne.
2021-04-20, 00:03
Medlem
Ääeh fyfan, nu får det vara nog för idag (och för resten av säsongen skulle jag vilja säga men det lär väl inte ske).

Never forget Filip Dikmens SÅGNING av Mergim. Den kan vi leva på I EVIGHETER<3

Ska slå på Livet enligt Rosa nu och hoppas att det ger mig tillräckligt med sinnessfrid för att kunna somna hihihi. GÖNATT.
Medlem
upptagetvardets avatar
Ååh nej oljudets valross är igång igen och lägger näsan i blöt..
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Håller helt och hållet med dig i detta.

Nu känns det mer än lovligt avslaget därinne. Same shit, different day varje dag. Inga överraskningar förutom om Mergim får psykbryt men det vill man helst vara utan precis som man ville förra säsongen också
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Har ni sett Emelies bikt i appen? Lite gulligt om Dompa löööve, och resonemang om Tanja

Inställsamt skit 🤮🤮

Och nu är hon och Dompa på Madde och hetsar henne igen. Jävla idioter! +Simon med sitt "killar tycker det är sjukt hett när tjejer tar för sig"
2021-04-20, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Inte så konstigt när hon får jävligt mycket tv-tid och är en av de som är mest problematiska där inne.

Jag fortsätter diskutera henne för att jag vägrar acceptera att en människa ska få bete sig som hon gör utan att bli ifrågasatt, bara för att hon har "anledningar".

Tycker det är skillnad på att diskutera konkreta exempel och att sitta och vräka ur sig one liners à la ”Nu sa Emelie tack på ett jättesurt sätt, jävla bitterfitta”.
Medlem
Där började Adrian laga mat. Madde verkar rätt så tankad så risken finns att hon spyr över käket
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tack! Nej, såklart inte, de är ju DIREKT manipulerade av henne. Hennes blickar är ju bara hennes ReStInG BiTcHfAcE och de som tror att hon ger blickar ifrågsätter hon tills de börjar tvivla på sina egna upplevelser (gaslighting). Hon har absolut bra egenskaper, men de överskuggas tyvärr av hennes skeva egenskaper/beteenden.

Där igen cred till Adrian som inte gav sig eller lämnade soffan (på hennes kommando) häromdagen. Hon fick lite mothugg. Äntligen! Hör jag fel eller pressar Judith Dompa lite om Emelie nu? Han bekräftar det vi skrivit om ikväll
Summan av... ja hennes "ärlighet" är bara en ursäkt för hennes sätt att vara elak och lägga pikar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in