2021-04-19, 22:26
Medlem
Rudiebois avatar
Hoppas korkfan träffar hans kranium så han åker ut med första bästa läkarbil
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Tyvärr, efterbliven. Är väll därför han måste bo kvar hemma hos förälldrarna. Börjar seriöst tro det...🙄

Du verkar förtjust i bokstaven l
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Absolut!
Förra årets Kärleksvecka var ju BB största temavecka katastrof genom alla tider!!

Nåt liknande orkar då jag inte med igen. No fucking way, José.

Speciellt inte med kärlekssektindividerna därinne... Fy fan. Det är nog med hippielägereldstramsande som det är. De som säger ifrån åker ut en efter en. Undrar vem det blir nästa vecka..Dompa, Tanja eller Simon säkert
Nej Flashback får hålla mig underrättad om drama sker. Vilket det antagligen inte gör om inte Mergim flippar förstås.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian den idioten roffade åt sig tre cider och tänkte gömma dem

Bra att de andra sa åt han

Haha är det sant?! Adrian är fan en tönt. Gömma tre cider? Jag är less på alla som gömmer alkohol där inne.
2021-04-19, 22:27
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EldoradoBakpulver
vilket jävla pk program detta blivit , alla roliga åker ut och töntarna blir kvar vecka efter vecka

+1000

Majoriteten av röstarna verkar inte vara livetittare för då hade de verkligen inte röstat som de gjort tror jag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
När jag fick se Dikmens domstol, slog det mig IGEN att enda anledningen att de andra där inne tar Emelies skit är för att hon övertygat dem att hon BaRa SkÄmTaR och äR SaRkAsTiSk. Så fort någon säger ifrån så börjar hon skrika på dem och lastar över skulden på dem, att DE ska ha tolkat hennes elakheter fel eftersom hon bara skojar, och att de inte har rätt till sina känslor kring situationen. Det är gaslighting att få andra att tvivla på sina egna upplevelser, och det är EXAKT det hon pysslar med – Adrian-gate som ETT exempel av MÅNGA.

Genom att vara elak, lägga pikar och småkommentarer och försvara det som ”sarkasm” och ”skämt” och i många fall även ”ärlighet” tar hon bort mottagarens rätt att reagera och ta illa upp av det. Hon garderar sig med att säga att hon skämtar, för att radera sitt eget ansvar från situationen om personen tar illa upp – vilket folk GÖR, för att hon är elak.

Adrian är i princip den första att säga ifrån till henne och faktiskt point out att han tog illa upp av hennes ”skämt” och DIREKT blev hon defensiv och försökta tysta honom – även det en manipulationsteknik. Att hon sedan DAG ETT i det där jävla huset målat upp sig som någon som "är sarkastisk" (när det hon pysslar med inte ens är sarkasm) har fått alla att direkt och indirekt känna att de inte har rätt till sina känslor i situationer med henne, för att hon "BaRa SkÄmTaR".

Hoppas verkligen Adrian, och de andra (DOMPA!!!!) fortsätter/börjar ifrågasätta hennes "skämt". Det är fan på tiden.
Jupp! +1
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Så otroligt respektlösa dom är med sina segerrop och hejaklack.
Dom visar sina rätta färger. En efter en. Blir nästan illamående. Tjackie. Ifall du läser det här: Du hade ETT fan här ute. ETT! I love you

TVÅ! Till och med.
Hoppas du fortsätter leva life Tjackie, och skit i andra!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
När jag fick se Dikmens domstol, slog det mig IGEN att enda anledningen att de andra där inne tar Emelies skit är för att hon övertygat dem att hon BaRa SkÄmTaR och äR SaRkAsTiSk. Så fort någon säger ifrån så börjar hon skrika på dem och lastar över skulden på dem, att DE ska ha tolkat hennes elakheter fel eftersom hon bara skojar, och att de inte har rätt till sina känslor kring situationen. Det är gaslighting att få andra att tvivla på sina egna upplevelser, och det är EXAKT det hon pysslar med – Adrian-gate som ETT exempel av MÅNGA.

Genom att vara elak, lägga pikar och småkommentarer och försvara det som ”sarkasm” och ”skämt” och i många fall även ”ärlighet” tar hon bort mottagarens rätt att reagera och ta illa upp av det. Hon garderar sig med att säga att hon skämtar, för att radera sitt eget ansvar från situationen om personen tar illa upp – vilket folk GÖR, för att hon är elak.

Adrian är i princip den första att säga ifrån till henne och faktiskt point out att han tog illa upp av hennes ”skämt” och DIREKT blev hon defensiv och försökta tysta honom – även det en manipulationsteknik. Att hon sedan DAG ETT i det där jävla huset målat upp sig som någon som "är sarkastisk" (när det hon pysslar med inte ens är sarkasm) har fått alla att direkt och indirekt känna att de inte har rätt till sina känslor i situationer med henne, för att hon "BaRa SkÄmTaR".

Hoppas verkligen Adrian, och de andra (DOMPA!!!!) fortsätter/börjar ifrågasätta hennes "skämt". Det är fan på tiden.

Ja i den situationen med Adrian/Mergim/Emelie så tycker jag att Adrian hade rätt och han stod ju upp för sig själv. Men som du säger, då blev hon defensiv och arg. Bara för att man har "grov humor" har man alltså rätt att uttrycka sig själv hur man vill och sedan dra skämt-kortet? suck på Emelie.
2021-04-19, 22:28
Medlem
Den där kaktus/lime cidern är VIDRIG.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Absolut!
Förra årets Kärleksvecka var ju BB största temavecka katastrof genom alla tider!!

Nåt liknande orkar då jag inte med igen. No fucking way, José.
Har vi glömt Sami som Amor eller
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Min lista på hur jag vill att dom ska åka ut:

1. NARDOS
2. MERGIM
(svårt att bestämma vem av dom som är egentligen värst.)

3. Judith/Adrian/Pedram/Madde/Dennis (bryr mig ej ordning)

4. Tanja/Emelie/Joel

5. Simon <3

Hur tycker ni?

1. Peddo
2. Mergim
3. Nardos
4. Adrian
5. Judith
6. Madde
7. Emelie
8. Joel
9. Dennis
10. Tanja
11. Simon for the win!
Medlem
mergim stef precis 000000000000000000000000000000000000000001% när han sa till peddi&AD att ge fan i att gömma enheter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in