2021-04-19, 22:11
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Tack min varmhjärtade groda.
Du är den enda som kan slicka mina sår, efter denna förlust.
Medan hejarop haglar här inne. Du är genuin, min fina groda. G E N U I N
Är uppriktigt deprimerad nu, för att Tjacket åkte. Men kanske lika bra för hennes psykiska ohälsa att komma ut och reparera sig själv.

Fan det är alltid så jävla tråkigt, jag kommer också att sitta och lipa snart. Tro mig. Just nu är det nu och du reser dig snart som fan. Snart kommer alla jävlar börja ryka,

Frågan är nu är hur länge de kan ha kvar den albanska damen, mest för hans egen skull. Han kommer ut till värsta hatet, som han naturligtvis förtjänar, i modern såpatid
Medlem
Självklart är priolistan för nästa exit Mergim
Sedan ingen
ingen
ingen
....

That being said, även om det finns andra jag hellre vill få ut ur huset (ex Pedram) skulle det vara kul att se ett hus utan Adrian för att få se Madde på egna ben. Utan hennes och de andras ständiga Adrian-tjafsande.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Gulligull vecka med kärlekstema.. kul. Tror dock Mergim aka viruset kommer koasa.

megahjärtat < megaviruset
2021-04-19, 22:12
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Allvarligt?? Wow. Händelserik vecka...

Jepp. Tar en veckas paus från liven. Roligare att läsa på flashback vad som händer än att se kärleksvecka med kärlekssekten.
Medlem
Anonym396s avatar
Hoppas Pedram sitter löst nästa vecka. Dennis borde få fler röster än honom speciellt om Emelie sitter säkert.
Medlem
Armwrestlers avatar
Kan hålla med om att det är fittigt av deltagarna att inte nämna Jackie, oavsett vad de tyckte om henne.
Medlem
Stackars Jackie, ingen verkar bry sig om att hon lämnade!!
Hon har ju också sett hur folk har blivit ledsna när andra lämnade men nu när hon lämnade så är alla skitglada
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EldoradoBakpulver
vilket jävla pk program detta blivit , alla roliga åker ut och töntarna blir kvar vecka efter vecka
Alla jävla influencers backar tråkiga människor som Madde.

BB har dött.
2021-04-19, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Slajmelie är så sur för att Tanja är kvar. Det syns, känns och hörs.

Nu ska hon slingra ihop sig med Mergim. MÅ HON INTE DRA MED SIG DOMPA NER I ORMGROPEN.

Vilket program har du tittat på?
Emelie är ju bättre kompis med tanja än vad hon är med nardos. Den förändringen påbörjades för ca 2 veckor sen.
2021-04-19, 22:13
Medlem
idiootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Hos mig är det tvärtom.
Cmore på laptop = röd.
Cmore på TV = normal.

Cmore tv röd
Cmore laptop normal/blek

Tv ny
laptop 3-4 år

Gillar nog tv mer endå🙂
2021-04-19, 22:14
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan det är alltid så jävla tråkigt, jag kommer också att sitta och lipa snart. Tro mig. Just nu är det nu och du reser dig snart som fan. Snart kommer alla jävlar börja ryka,

Frågan är nu är hur länge de kan ha kvar den albanska damen, mest för hans egen skull. Han kommer ut till värsta hatet, som han naturligtvis förtjänar, i modern såpatid

Tack min fina grodvän.
Men det finns inget som kommer resa sig lika snabbt, än ditt tredje grodlår. Ifall jag råkar hitta anal6skolan med MmmmmMadde <3
2021-04-19, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Har du koll på vad Kärleksveckan innebär?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in