2021-04-19, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Jo, men han tycker nog Jackie är vidrig . Syns lång väg att det inte är hans typ direkt.

Ja han sa ju direkt när hon kom in att det absolut inte är hans typ. Haha.
2021-04-19, 13:59
Bannlyst
Nån idiot skrev att Madde borde åka ut för hon inte mår bra psykiskt därinne.
Den personen måste ha noll koll, hon är kär, krökar, solar och slipper leva sitt plastiga liv som stylist, hon mår bättre än nånsin.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Men herreguuuud vilket ylande av Jackie! Jag sa i nåt svagt ögonblick att hon sjunger hyfsat bra. I stand corrected.

Plågsamt att lyssna på. Stackarn som tror hon kommer få skivkontrakt efter detta men istället har BB gjort narr av henne...
Medlem
Är det något väckelsemöte som pågår? Tjackie står och sjunger ”gospel” och Marek står och skriker om att inget kan knäcka honom.
2021-04-19, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Blir så trött på massa dravel när det kommer till religion. Så tröttsamt. Alla vet att religion bara skapar oreda i världen. Punkt.

Nu en annan sak Emelie är en av de falskaste och vidrigaste personligheterna i detta hus helt klart. Hon vänder och vrider på saker och ting och kan inte stå upp för någonting i slutändan . Nardos försökte förklara för henne något som hon uttryckt att det kan se dåligt ut i all välmening för hon bryr sig om Emelie . Men så klart ska hon dra på sig offerkoftan och lipa samt ljuga massa skit. Fy fan Mergim
är en ängel jämfört med Emelie han visar och talar ur skägget i alla fall samt kan hålla sig till sak. Stor skillnad....

Kan det handla om Blackfishing? Hörde Nardos o Emelie prata om någon på instagram som Emelie tror man kunde jämföra med...med tanke på all brun utan sol och lockigt hår? Nardos villa att Emelie skulle tänka på det?

Inte den blekaste, spekulerar bara.
Medlem
Dukanva85s avatar
Tycker ändå att Simon är bra på att svälja mycket av kommentarerna han vill ge Jackie. Fördtå att bo så tätt och verkligen inte gilla en människa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jaha så mergim dricker alkohol nu? Är det inte fortfarande ramadan?

Precis som alla hans beslut och principer kan han ändra helt på dom så fort det gynnar honom eller kan såra någon annan.
"Jag är duktig och dricker inte alkohol under Ramadan" = Han hoppas få "Aaaaww vad fin kille" röster.
"Jag vill vara en i teamet så jag tar en cider med de andra fast jag egentligen absolut inte vill" = Han hoppas få "Aaaaww vad fin kille" röster.
Osv osv hela tiden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Jackie fiskar röster 😂😂😂😂👎👎👎👎

Japp! Tror o hoppas dock att det har motsatt effekt. Strax innan körde hon sin striptease dans också..Sjukt obehaglig brud!
2021-04-19, 14:01
Bannlyst
Jag tycker tatueringar är fulare och mer avtändande på tjejer än ärr av nån som har självskadebeteende lr hudtransplantationer som Tanja 👍
2021-04-19, 14:01
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Kan man muta de i produktionen till att aldrig ha Tjackies mic på? 😩
Mår dåligt o stänger av ljudet så fort hon öppnar käften! Hoppas innerligt att hon ryker ikväll!

Dom skulle slänga upp hennes mikrofon på Tradera. jävlar vad bud det skulle komma in
2021-04-19, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Ge fan i då och svara då!!. Vem fan tatuerar sig på det där viset för att täcka några ärr? Då hade dessa varit mer klädsamt och skulle blekna med tiden. Någon borde ha hindrat människan och beställt tid hos en psykolog istället. Snart kommer hon ha en stor tjurring i klittan och en i ringmuskeln antagligen. Man har ju sett bilder på såna där tatuerade monster i tv-program där temat består av störda människor.

Har inte din OBS-klass slut på håltimme snart så vi slipper dina inlägg ett tag?
Tack så mycket hej då.
2021-04-19, 14:03
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Nån idiot skrev att Madde borde åka ut för hon inte mår bra psykiskt därinne.
Den personen måste ha noll koll, hon är kär, krökar, solar och slipper leva sitt plastiga liv som stylist, hon mår bättre än nånsin.
Håller med. Dessutom har hon ett konstant leende på läpparna och hennes ögon tindrar som stjärnor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in