Citat:
Ursprungligen postat av
nvaf
Her er det jeg har skrevet tidligere om dette :
Ursprungligen postat av nvaf
Her er mer : Bruken av "så klart"
Hentet fra facebook: Vi er såklart enige i det du skriver, men folk er bekymret av grunner som er fult mulig å løse uten at det trenger å bli et rama skrik i medier, men vi vet hvordan medier er - håpløst!
Legg også merke til treng og trenger.
"Jeg svarer meg selv her nå fordi jeg fant mer. Legg merke dette : Som deg jonatan, så söker jeg også etter sannheten i diskusjon, men pels gir jeg litt faen i da jeg vet det finnes mye annet som er mye mer viktig å legge fokus på…(sult, fattigdom og den globale oppvarmingen) jeg lar andre ta seg av pelsdiskusjon
Her bruker han 2 tødler over o i steden for ø. Dette finner man også i trusselbrevet.
Det er stor mulighet for at RU er forfatteren av trusselbrevet.
Legger merke til at han har et veldig sint språk. Som det han skrev igår ‘WTF’ store bokstaver og flere utropstegn. Store bokstaver og utropstegn finner vi også igjen i brevet.
Dersom han har vært medvirkende med krypto delen er det jo tilnærmelig å tenke at han hadde med brevet å gjøre. Han har da iallfall skrevet instruksjoner.
I USA er dette med skrivemåter forsket mye på og mange er dømt på grunnlag av at skriving er veldig personlig.
Mest kjent er UNA bomber som ble gjenkjent gjennom leserinnlegg han hadde skrevet i aviser og det ble sammenliknet med det som Una bomberen skrev.
Tror det også er en dokumentar om dette på Netflix.
https://no.m.wikipedia.org/wiki/Theodore_Kaczynski