2021-04-19, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coysman
Du har en særegen skrivemåte som på sett og vis viser at du har meget godt innblikk/info i saken. Den siste mnd har du røpet såpass av din teori at det er overraskende at du nå skriver at noen og enhver kan få seg en overraskelse.
Vil det si at ny info har kommet opp?

Ingen i nærmiljøet blir overrasket i hverfall sa ryktene har spredt seg såpass mye at det ikke lenger bare er de i de innerste kretsene som har fått høre det meste. Det er tross alt en av de involverte som ikke greide å holde kjeft til alt og alle. Om politiet forstår hvilken persons telefon som ble brukt den 31/10 for å få assistanse til det såkalte kryptobrevet har de kommet veldig langt. Alt skjedde relativt fort denne dagen og hadde bare gammel'n dratt hjem noen timer før hadde trolig saken vært løst. Ingen i indre kretsen er sikker på at gammel'n forstod sammenhengen da han kom hjem 31/10 eller om han har forstått det i ettertid. Denne personen har aldri blitt nevnt i hverken offisielle eller uoffisielle medier.

Politiet vil ikke finne ut så veldig mye om de ikke fatter interesse for denne lånte telefonen denne dagen. Men kanskje noen i sin fortvilelse over at man famler i blinde gir politiet et lite hint om hvilken retning man skal titte i. Hele korthuset faller om de får tak i telefonloggen på denne bestemte telefonen den 31/10.
Citera
2021-04-19, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Hallo, to av dem sa i mai 2020 at de ikke hadde blitt kontaktet av politiet. Heller ingen av de andre har nevnt noe slikt. Så ja det er en etterforskning med tunnelsyn, de leter bare etter bevis på at TH er skyldig, det er derfor de ikke finner løsningen.

https://www.nrk.no/norge/slik-fortalte-bortforingssiktet-i-hagen-saken-om-forretningssamarbeidet-1.15013836
kollektivt tunnellsyn mao. Kontaktet betyr lite. De bedyrer uskyld akkurat som ru og th. De blir trodd av deg men ikke elektriker mm. Politiet har avhørt minst 2000 personer som har bevegd seg rundt i området. Slapp helt av.
Citera
2021-04-19, 08:17
Medlem
Citat:
Fakta er at kona har forsvunnet og at ektemannen har alibi for tidspunktet.

Men han kan fortsatt vaere oppdragsgivere såkalte huvudman som bestillte drapet og at noe andre har utfört drapet.

Med andre ord sies det at TH har jobbet bak kulissene.

Har du hört talas om beställningsmord?
Senast redigerad av Braskamin58 2021-04-19 kl. 08:26.
Citera
2021-04-19, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
kollektivt tunnellsyn mao. Kontaktet betyr lite. De bedyrer uskyld akkurat som ru og th. De blir trodd av deg men ikke elektriker mm. Politiet har avhørt minst 2000 personer som har bevegd seg rundt i området. Slapp helt av.
Hjelper ikke om de avhører 100 000 personer, så lenge de ikke avhører alle de som var i kontakt med RU 2018. Send inn et tips på en av disse og du vil se at personen aldri vil bli avhørt. De er helt låst i TH sporet. Send inn et tips om at du har noe på TH, hva som helst, og de kommer løpende.
Citera
2021-04-19, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Men han kan fortsatt vaere oppdragsgivere såkalte huvudman som bestillte drapet og at noe andre har utfört drapet.

Med andre ord sies det at TH har jobbet bak kulissene.

Har du hört talas om beställningsmord?
Ja, men jeg tror det er fantasi i dette tilfellet.
Citera
2021-04-19, 09:18
Medlem
Citat:
Ja, men jeg tror det er fantasi i dette tilfellet.

Har du lest tråden siden TH ble pågrepet og arrestert 28. april 2020?
Citera
2021-04-19, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Jeg tror også hun oppsøkte adv og th fikk rede på det og måtte foreta seg noe for å bruke hans ord. Th må være bestiller. Har også tro på at ru står bak kryptoopplegget. Ve eller ghh har en rolle. Mulig også teh.

Lite sannsynlig at hun oppsøkte advokat. I motsatt fall ville denne ha kontaktet politiet, hvis advokaten fortsatt levde da AEH forsvant. Det finnes knapt nok et menneske som ikke har hørt om denne saken. Da ville dette forlengst vært kjent i media. Politiet lekker alt som kan mistenkliggjøre TH. Hvorfor skulle de i så fall holde kjeft om dette?
Citera
2021-04-19, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Lite sannsynlig at hun oppsøkte advokat. I motsatt fall ville denne ha kontaktet politiet, hvis advokaten fortsatt levde da AEH forsvant. Det finnes knapt nok et menneske som ikke har hørt om denne saken. Da ville dette forlengst vært kjent i media. Politiet lekker alt som kan mistenkliggjøre TH. Hvorfor skulle de i så fall holde kjeft om dette?

Jeg tror ikke at AEH oppsökte advokat. Da hadde nok ikke dette skjedd.
Senast redigerad av Braskamin58 2021-04-19 kl. 09:28.
Citera
2021-04-19, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Hele dette forsøket på å få ham dømt i folkets øyne, fordi de ikke lykkes å få ham dømt i en domstol, er usmakelig, skyldig eller ikke skyldig. Det hører ikke hjemme noe sted og er ikke en rettsstat verdig.
Citera
2021-04-19, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Jeg tror ikke at AEH oppsökte advokat. Da hadde nok ikke dette skjedd.
noe må ha trigget drapet. Motiv er undervurdert. Mulig uttalelsen i foreningen også medvirket.
Citera
2021-04-19, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Her er det jeg har skrevet tidligere om dette :

Ursprungligen postat av nvaf
Her er mer : Bruken av "så klart"

Hentet fra facebook: Vi er såklart enige i det du skriver, men folk er bekymret av grunner som er fult mulig å løse uten at det trenger å bli et rama skrik i medier, men vi vet hvordan medier er - håpløst!

Legg også merke til treng og trenger.

"Jeg svarer meg selv her nå fordi jeg fant mer. Legg merke dette : Som deg jonatan, så söker jeg også etter sannheten i diskusjon, men pels gir jeg litt faen i da jeg vet det finnes mye annet som er mye mer viktig å legge fokus på…(sult, fattigdom og den globale oppvarmingen) jeg lar andre ta seg av pelsdiskusjon

Her bruker han 2 tødler over o i steden for ø. Dette finner man også i trusselbrevet.

Det er stor mulighet for at RU er forfatteren av trusselbrevet.

Legger merke til at han har et veldig sint språk. Som det han skrev igår ‘WTF’ store bokstaver og flere utropstegn. Store bokstaver og utropstegn finner vi også igjen i brevet.

Dersom han har vært medvirkende med krypto delen er det jo tilnærmelig å tenke at han hadde med brevet å gjøre. Han har da iallfall skrevet instruksjoner.

I USA er dette med skrivemåter forsket mye på og mange er dømt på grunnlag av at skriving er veldig personlig.
Mest kjent er UNA bomber som ble gjenkjent gjennom leserinnlegg han hadde skrevet i aviser og det ble sammenliknet med det som Una bomberen skrev.
Tror det også er en dokumentar om dette på Netflix.
https://no.m.wikipedia.org/wiki/Theodore_Kaczynski
Citera
2021-04-19, 09:51
Medlem
Citat:
Hele dette forsøket på å få ham dømt i folkets øyne, fordi de ikke lykkes å få ham dømt i en domstol, er usmakelig, skyldig eller ikke skyldig. Det hører ikke hjemme noe sted og er ikke en rettsstat verdig.
Så du mener vi kan se helt bort fra ths forklaring til politiet. Alt som peker mot han har en helt naturlig forklaring. Hun ble tilfeldigvis borte rett før hun flyttet ut fra sv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in