2021-04-18, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Humor att Adrians kontoansvarige nu postat en story med bildbevis på att Adrian minsann kan plocka ur diskmaskinen på eget bevåg! Hör och häpna allt är en missuppfattning!

Jag hoppas Tjackie ryker imorgon. Sorry men hon har allierat med fel person och för hennes egen skull borde hon lämna. Mår illa av att se henne gulla med Mergim när man sitter med facit i hand, han kommer aldrig göra något för henne utan ser henne bara som en stödkudde och en spelbricka, precis som Frida var förra året.
Herregud alltså! Det såg ju förjävligt ut i köket tidigare och då hade varken han eller Pedros ens fixat disken från frukost. De andra pratade om det men sa typ att de inte tänker säga till. Har man ett jävla ansvarsområde får man väl fixa skiten utan att alla andra ska tjata. Men Adrian vill bara äta och äta, inte hjälpa till eller visa hänsyn till andra människor.
2021-04-18, 18:25
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Såg lite live för första gången nu i helgen, och vad får man höra från Lill Vickan. Jo det är kallt i havet utanför Ystad?😀 Havet? Det är ju Östersjön.😀
Jag bor också vid Östersjön och vet att det inte är ett hav.😀
Östersjön, även kallad Baltiska HAVET är väl ett så kallat innanhav.

Och NÄ, inte innehav!
Det är något helt annat. 😉
2021-04-18, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Humor att Adrians kontoansvarige nu postat en story med bildbevis på att Adrian minsann kan plocka ur diskmaskinen på eget bevåg! Hör och häpna allt är en missuppfattning!

Jag hoppas Tjackie ryker imorgon. Sorry men hon har allierat med fel person och för hennes egen skull borde hon lämna. Mår illa av att se henne gulla med Mergim när man sitter med facit i hand, han kommer aldrig göra något för henne utan ser henne bara som en stödkudde och en spelbricka, precis som Frida var förra året.
haha har de filmat honom när han plockar ur diskmaskinen om det finns på film måste det ju ha varit så ovanlig händelse att de behövde filmas.
2021-04-18, 18:27
Medlem
Är det någon här som vet när finalen är? Jag har googlat men hittar ingenting. Skulle behöva boka in en resa, men vill inte vara bortrest under finalen..
2021-04-18, 18:27
Medlem
Asså jag får lite stress på Jackie hur hon bara inte kan läsa av rummet.
Simon har sagt att han har svårast för henne i huset, ändå försöker hon gång på gång närma sig honom, nu igen bad om hon att han skulle klia henne på ryggen och har verkade inte jätte exalterad....
2021-04-18, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Helt sjukt beteende. Även om hon inte är intresserad så säger man väl inte så till personen man håller på med dagligen.

Nej usch vad dåligt... Såklart man inte gör så. Så trött på henne nu alltså, respektlös och ingen självinsikt
2021-04-18, 18:29
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
I och med Mergims reaktion efter frågorna så kommer ju ingen fråga honom vad han svarade. Ev. Nardos kan fråga när det bara är de två..

Mm precis, så mycket för hans ärlighet o att han säger d till personen i fråga istället för bakom hans rygg. Simon sa nyss att Merg sagt att Simon förändrats, positivt, mot vad han först tyckte o tänkte om Simon...tror jag spyr en skvätt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mison60
Är det någon här som vet när finalen är? Jag har googlat men hittar ingenting. Skulle behöva boka in en resa, men vill inte vara bortrest under finalen..

25 maj.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
du vet att jag gillar din nya avatar extra mycket

Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Den tar alla jävla priser! Herregud Ridne

Haha tack Bull och Contris <3 Glad att ni gillar!

Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Med tanke på din avatar som verkar vara älskad. Vem är denna Lasse?

Lasse är papegojan som Adrian har ofredat. Han brukade stoppa in sin prinskorv i sin papegoja Lasses bur så Lasse fick nafsa på den med näbben
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Asså jag får lite stress på Jackie hur hon bara inte kan läsa av rummet.
Simon har sagt att han har svårast för henne i huset, ändå försöker hon gång på gång närma sig honom, nu igen bad om hon att han skulle klia henne på ryggen och har verkade inte jätte exalterad....

tror faktiskt jackie är lite småsugen på simon
2021-04-18, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Jo, men att kalla det hav? Säger du hav om Östersjön?😎

Vad säger du då? Insjö?
2021-04-18, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Om nu Adrian inte vill sända fel signaler varför ber han Madde klia honom på ryggen

S u c k

Tror han tror att nu när han sagt hur han känner är allt lugnt och på en vänskaplig nivå, men Maddes blickar säger annat. 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in