2021-04-18, 11:48
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TT77kr
Låter inte troligt att 24k eller flg skulle vara inblandade för en stulen musikvideo ide.
Mer troligt att kära Einar betala någon bra för att utföra mordet som hämnd för dildon i rumpan.
Mest troligt därför han är i dubai just nu också.

Varför tror du att pojken är i Dubai?
Citera
2021-04-18, 11:49
Medlem
Har någon skattefinansierad organsationen gjort någon hyllning och/eller givit ett pris till antingen skytten eller den skjutna? Ganska låga odds att de är lokala rappartalanger.
Citera
2021-04-18, 11:51
Medlem
Är ganska säker nu på att FLG o Shottaz INTE ligger bakom det här
Citera
2021-04-18, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RullRull
Släpper Dubai in vad skit som helst? Trodde de fått nog av kriminella som söker sig dit. Det har ju varit en hel del pack som fått "knalltransport" därifrån det sisa åren. Om Dubai blir känd som någon jävla fristad för kriminella lär det bli kapitalflykt därifrån till annat ställe. Kan inte tänka mig att detta är något shejkerna accepterar.

Fast det finns ju inte sånt utbyte mellan länder att de registrerar var och varannan low life skurk. Dessa vi talar om nu är ju inget i sammanhanget på en internationell skala. Att man grep och skickad Riduan och andra såsom maffiamedlemmar från Italien mfl är ju en helt annan sak.

Dubai har länge varit lite av en fristad för efterlysta från andra länder så inget nytt. Att svensk förortslangare kan resa fritt dit är inget konstigt, inte heller att de kan reda fritt till många andra länder utöver det.
Citera
2021-04-18, 11:58
Medlem
HejaFinlands avatar
Detta är väl troligast kriminella som skjuter andra kriminella?

Detta blir en våldsam sommar. Hur många mord har vi haft hittills i år? Kvinnomord, gangstermord, nu saknas bara att någon islamist lyckas bättre med ett terrordåd.
Citera
2021-04-18, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Varför tror du att pojken är i Dubai?

Socialamedier, haft livestreames från dubai osv!
Citera
2021-04-18, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TT77kr
@straptupdara på insta

Hans nick ”straptup...” visade sig inte stämma eller hjälpa.

Vilket spektakel det kommer bli när Haval ska gå på begravningen med bojor och fotkedja och i sällskap med plitar och polis.

Föräldrarna som begraver sin son och har den andre i bojor kan rimligen inte känna att de lyckats med uppfostran eller hålla de borta från skit.
Citera
2021-04-18, 12:06
Medlem
Känns som att Einar kommer att bli klippt. Bandidos kan inte skydda honom.
Stackars kille. Han borde lämna den kriminella livet. Hoppas det inte händer.
Citera
2021-04-18, 12:08
Medlem
Vet inte om det är relevant eller har någon koppling gällande denna tråd, men mellan kl. 03.00-03.30 åkte 2 polisbilar runt och spanade i och omkring Malmvägen i Sollentuna. Jag pratade med en av poliserna och frågade om det var något speciellt de sökte efter - fick inget specifikt svar på min fråga - de frågade däremot mig om jag sett/hört något utöver det vanliga i området den senaste timmen, men det hade jag inte.
Det gäng som vanligtvis brukar hänga där om nätterna, var denna natt ej på plats, vilket var något ovanligt - vilket jag upplyste polisen om.

**Runt Malmvägen finns ju en hel del kriminalitet och förekommit skjutningar.
Senast redigerad av Kattastrof50 2021-04-18 kl. 12:27.
Citera
2021-04-18, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Känns som att Einar kommer att bli klippt. Bandidos kan inte skydda honom.
Stackars kille. Han borde lämna den kriminella livet. Hoppas det inte händer.
bara att man lämnar det livet betyder inte att folk kommer sluta va efter dig
Citera
2021-04-18, 12:10
Medlem
5iftyy kommentarde 🔥 på killens senaste insta inlägg. 5iftyy är (eller kanske var) vän med Einar.

Lite OT: På 5iftyy insta story kan man se att han använder Sky ECC som enligt poliisen blev nyligen hackad. Man kan också Einar använda en pistol (oklart om det är en riktig)
Senast redigerad av Richmoney 2021-04-18 kl. 12:16.
Citera
2021-04-18, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
5iftyy kommentarde 🔥 på killens senaste insta inlägg. 5iftyy är (eller kanske var) vän med Einar.

Lite OF: På 5iftyy insta story kan man se att han använder Sky ECC som enligt poliisen blev nyligen hackad.
Vad har det grejen att göra? Det är inte ens 5ifty som använder kontot just nu då han är häktad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in