2021-04-18, 01:11
Medlem
Mouchinos avatar
Mergim är så vilsen så man undrar om han ens vet vem han är?
2021-04-18, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Vad fan. Gick på toa sista minuten av samtalet. Kom tillbaka och Madde gråter, varför? Vad sa dom?

Vad ljuger du för???
Ingen som gråter.
Det är nog med irrelevanta skitinlägg i den här tråden. Vi behöver inte massa lögner också.
2021-04-18, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag skäms så jävla mycket för hur hon håller på nu. ALLA ser men hon vägrar, även fast han säger det åt henne nu, på det tydligaste sättet hittills.

Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Ja alltså jag tänker vid det här laget både väl båda lärt sig att om det ska bli något hållbart så klickar man ofta och kemin finns där, direkt, naturligt. Det är inte ömsesidigt Madde, du förtjänar bättre.

Alltså jag får på riktigt PANIK!!!! Hemskt men undrar på riktigt om det är den biologiska klockan som hindrar henne från att se klart? Hon har ju sagt att hon kan tänka sig ligga i huset tom när hon fick frågan i en lek OCH även frågat AD i samma lek om han kan tänka sig att ligga med henne! (Vem kan ens svara nej när de får frågan så -.-)
Sån cringe att jag blir yr o illamående!
Hon är redo att bli befruktad! Helst igår! Skitsamma om känslorna är ömsesidiga!
2021-04-18, 01:12
Medlem
Han kommer definitivt inte få vänner för livet från dom inne i huset, deras bekanta kommer garanterat varna dom från Mergim direkt
2021-04-18, 01:13
Medlem
xrlpyts avatar
Tjatar Mergim igen om att han hoppas på att få vänner för livet härinne? Oh boy..
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Finns värre inlägg här inne som borde rensas och trådskapare som borde låsas in för gott därefter kastar man bort nyckeln.
Sett garanterat sjukare saker som skrivits än det du gjort.

Nu ska latmasken AD plocka undan. Första gången jag ser honom lyfta ett finger sen han klev in i huset

Oja, så är det ju!
Nå, ontopic är bäst att hålla sig till hädanefter
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Att Emelie gick berzerk mot AD idag, var bland det bästa jag sett sen Tjackie kom in och skakade på fittskåran mot Dompa Dick
Även om Emelie inte har goda avsikter när hon provocerar Adrian så har jag inte upplevt en bättre känsla som tittare denna säsong när hon gör det. Jag stör mig verkligen på den polska fittan. Jag gillar även när Bögrim brinner av på Adrian även om det är Bögrim som överreagerar. Jag älskar att se Adrian obekväm då det är ganska uppenbart att han är en annan människa på utsidan. Han är inte genuin för fem öre.
2021-04-18, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det där säger AD nu för att slippa allt detta och erbjuder sig nu snällt att backa ännu mer! Madde måste förstå och inse att hon kommer inte få några svar och detta kommer inte jag orka lyssna på nu resten av tiden. Därför hoppas jag att hon lämnar på Måndag.

+1! Min skämskudde o jag är riktigt trötta på detta nu!😩 Åk Madde, det kommer vara det bästa för dig! Hon verkar infinna sig i någon sorts psykos där AD vill ha henne lika mycket oavsett om han i princip nobbat henne gång på gång!
2021-04-18, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Inte PK enough antar jag.
Nåväl, man kan inte vinna varje gång
nej är det censur för att det helt plötsligt inte passar då kan man ju lägga ner.Sen kanske moderatorn har varit i flaskan vad vet jag.Och anmäl det också varsågod
2021-04-18, 01:19
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
+1! Min skämskudde o jag är riktigt trötta på detta nu!😩 Åk Madde, det kommer vara det bästa för dig! Hon verkar infinna sig i någon sorts psykos där AD vill ha henne lika mycket oavsett om han i princip nobbat henne gång på gång!
Ähh, hon har en crush bara och kommer inte undan för att få ett break, och hon verkar förstå det också när hon pratar i bikten. Ta några djupa andetag och byt kamera.
2021-04-18, 01:19
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Mergim är så vilsen så man undrar om han ens vet vem han är?
Somnade. Har han flippat igen ikväll efter soffincidenten eller ? 😅
Senast redigerad av Emmvalentine 2021-04-18 kl. 01:22.
2021-04-18, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Adrian säger att han inte vill stänga några dörrar men att hon får gärna släppa honom för att han inte har varit framåt.

Player!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in