2021-04-17, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
😂 Haha!
Ja, det är så mycket dårar både på Flashback mellan varven och på cmore BB så jag ledsnar till slut! 🤣🤣🤣
2021-04-17, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Men inte fan går man in i BB endast för att man tycker att en kille är snygg o tilltalande?!!!

Klart som fan hon inte har gått in i huset för hans skull? Vet du hur mycket tester och skit de ska göra innan de släpps in? Har jobbat på liknande produktion och man gör könssjukdomstester, psykologtester och massa skoj Det var bestämt att Madde skulle in i huset långt innan hon såg Adrian på tv
2021-04-17, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Måste man gå in med siktet på någon? Det är inte love island eller bachelor. 34 bast dessutom, hoppas hon inser sitt värde och lägger AD på hyllan, känns inte som att han har hennes känslor i åtanke då han väljer att ignorera att de ens finns trots flera tillsägelser från andra.

*Applåd*highfivebump*..osv...
2021-04-17, 23:39
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Är utomhusgrejen självförvållat eller påtvingad av produktionen?

Eget initiativ. Jackie har tjatat om att ha en kväll ute och kolla på stjärnorna sen hon kom in.
2021-04-17, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Måste man gå in med siktet på någon? Det är inte love island eller bachelor. 34 bast dessutom, hoppas hon inser sitt värde och lägger AD på hyllan, känns inte som att han har hennes känslor i åtanke då han väljer att ignorera att de ens finns trots flera tillsägelser från andra.

Hon såg han på Tv när hon kollade nått avsnitt, tyckte han var snygg. Det hade jag också gjort, för han är snygg. Adrian bryr sig nog bara om miljonen och sin papegoja, vilket jag skrivit flera gånger. Madde kommer hitta en betydligt bättre Karl när hon kommer ut från huset.
2021-04-17, 23:41
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Varför har inte Adrian tvättat bort sin jokermålning i ansiktet från igår? Tycker han det är så häftigt?

Han är orolig över att mmmmm Madde ska närma sig hans ansikte ännu en gång
2021-04-17, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Hon såg han på Tv när hon kollade nått avsnitt, tyckte han var snygg. Det hade jag också gjort, för han är snygg. Adrian bryr sig nog bara om miljonen och sin papegoja, vilket jag skrivit flera gånger. Madde kommer hitta en betydligt bättre Karl när hon kommer ut från huset.

Hon verkar vara en gullig tjej, och en känslig sådan. Bara synd att se henne gråta så mycket och må dåligt därinne pga allt med Adrian.
2021-04-17, 23:42
Medlem
en rolig fråga då, vem tror ni vinner och vem vill ni vinner big brother?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenormal1
Försöker bara att få folk att skaffa sig ett jobb och ett liv istället för att hata här gjorde detsamma själv för 20 år sedan innan jag tog mig i kragen FRAMTIDEN ÄR ER MEN INTE HÄR!
Jättebra! Skriv till aftonbladet.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever

Han har en släng av en bokstavskombination det är tydligt man är ofta frånvarande i blicken och strosar omkring, det är mer synd om honom om något
2021-04-17, 23:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
en rolig fråga då, vem tror ni vinner och vem vill ni vinner big brother?

Tanja/dompa/Simon
2021-04-17, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenormal1
Försöker bara att få folk att skaffa sig ett jobb och ett liv istället för att hata här gjorde detsamma själv för 20 år sedan innan jag tog mig i kragen FRAMTIDEN ÄR ER MEN INTE HÄR!

Hur kommer dina inlägg här att få dem i huset att skaffa sig ett jobb? Kan inte du rekrytera dem och bli deras jobbcoach då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in