2021-04-17, 18:43
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Madde: jag och Adrian pratar JÄTTEMYCKET om det här med varandra

Va? I hennes drömmar eller vad? VARFÖR lever hon i förnekelse? Jag börjar fan tycka synd om henne.

Hon är psykiskt sjuk.
2021-04-17, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Hoppas fanimej att Mergim blir autonominerad för att han sa "Sinnesjuk" till Adrian!
Ska Maila BB om det!!

Glöm inte hans ständiga hot om "du har inte sett mig arg på riktigt ännu/du vill inte se mig arg på riktigt TRO MIG".
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Madde: jag och Adrian pratar JÄTTEMYCKET om det här med varandra

Va? I hennes drömmar eller vad? VARFÖR lever hon i förnekelse? Jag börjar fan tycka synd om henne.

Ellerhur, han är ju helt i chock och fattar inte att hon har känslor ens. Han har ju bara intresse.
Medlem
Dessa tacos kan nog skapa intriger åtminstone om någon ryter ifrån på Adrian. Hade en kväll med ett gäng polare en gång och en av dessa var sån som la 250gram färs i vardera tortillabröd. Jag minns att jag knöt handen i fickan och var riktigt grinig över hur åpen hen var men fortsatte att le och skoja. Men då bodde jag inte ihop med denna individ i 60 dagar och blev inte utsatt av matgirighet dagligen.

Hoppas att Adrian är en sån 250 grammare, skulle inte förvåna mig.
2021-04-17, 18:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Glöm inte hans ständiga hot om "du har inte sett mig arg på riktigt ännu/du vill inte se mig arg på riktigt TRO MIG".

Haha Mergim. Han börjar ju bara tjuta när han blir arg riktig bög.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Ellerhur, han är ju helt i chock och fattar inte att hon har känslor ens. Han har ju bara intresse.
Intresse för burkar, mössor, gummisnoddar... JA intresse saknar han inte...
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
nardos som pratar maniskt med en deppad madde ut kommer simon med abstinens utklädd till en transvestit med sin hbtqzåäö certifierade vårdare juddan.Asperger adrian sätter sig och pillar med mössan för att lugna ner sig.Det här är inte bb det är gökboet och snart går dompan bananas och hoppar ut genom fönstret följt utav nurse emelie

Hahahhhahaha du sammanfattade det hela fantastico!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Nardos said it "Helt ärligt ser hon (Madde) dum ut som jagar dig och att du inte alls är intresserad." word.

Och Madde bara.. -Vi ska ta det slow...” aka Det är därför jag följer efter Adrian överallt och tar varje tillfälle att ta på honom. Det är även därför jag grinar och bara vill prata om Adrian så fort jag får lite alkohol i mig... Hahahaha!! Och hon ska vara 33...
2021-04-17, 18:48
Medlem
Spajdors avatar
Madde ifrågasätter bl.a, om BB var värt det.
Hon kommer enbart vara känd som kaninkokerskan som gick in för att haffa Morsgrisen
Medlem
Ridnes avatar
Var är Adrian när det är matlagning? Han kom undan disken, nu kommer han undan matlagningen också. Man kan säga mycket, men han är fan superexpert på att smita undan ALLT hushållsansvar iallafall.
Medlem
De som hänger löst är inga orginalare, känns bra. Räddar Dompa

Tanja kommer ändå bli räddad först av tittarna.

Hoppas Jackie får sympatiröster...

..Och att Mus-Madde ryker som inte bidrar med ett skit och bara skuggar efter Joel/Emelie/AD.

Tjackie lär ändå ryka nästa gång så hon kan få sympatiröster denna gång.
Medlem
Mergim är en stor fjant som inte vågar komma ut gay för hans familj skulle döda han. Killen har fejk tänder och en kindbrygga efter att han blev sönder slagen. Madde gör inget fel och Adrian har ju sagt att han vill med hon men inte i huset fattar ni inte det sök då för fan hjälp.
Nardos är gravt efterblivande

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in