2021-04-17, 18:18
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Men är man kär inser man inte detta..

Det fråntar en inte från sitt egna ansvar.
2021-04-17, 18:18
Bannlyst
Adrian är så tom i bollen så han lyckades t.o.m trötta ut nardos så hon gick.
2021-04-17, 18:19
Medlem
Jag fattar inte varför inte Madde eller Adrian bara bränner av och ber dom andra ge fan i dem och hittar något annat att fokuserar på. Adrian var nog nära iofs...jag hade fan flugit i taket för länge sen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag gillar Tanja skarpt men kommer inte rösta på henne pga att sända signaler till Tv4 om att jag inte vill ha med deltagare från andra dokusåpor. Om hon vinner är det ett kvitto för de att det är något vi tittare vill ha och ev nästa säsong är det fritt fram med fler kända deltagare. Hade hellre sett ett rent kändis-BB isåfall. Jag kan inte klaga på att de sabbar formatet och sedan rösta på en person som enligt mig inte borde vara med pga känd redan innan.

Jag köper det du säger och håller med men som det ser ut just nu så kan jag inte se en värdigare vinnare än Tanja.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag vill inte bidra till att formatet fortsätter urholkas. Är det bara "kända" personer kvar i finalen får jag tänka om. Innan dess vill jag protestera mot TV4s sabotage av BB. Vore skillnad om jag inte beklagat mig på programmets utveckling senaste 2 säsongerna men tänker inte köra med dubbelmoral och ge de rätt i att ta med icke okända personer som deltagare.

Då röstar du inte på Nardos heller då?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrian efter en halvtimmas Nardolog: Jag ska nog snacka med Madde nu..var är hon?
En minut senare ser man Nardos sitta och föra en ny nardolog med MADDE. Varför anser hon sig ha rätten att vara deras jävla språkrör. Nej stänger ner liven.. trött på hennes röst nu.
AD:s nya språkrör Nardos Bush Bror
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Helt sjukt, ändå sa Dennis samma sak till honom för några dagar sedan i rökrutan, att Madde är skitkär i honom.

Klart.. Han vet givetvis att Madde är kär i honom. Det har han både märkt och fått sagt till sig flera gånger. Att han ljuger om att han inte fattar det nu är bara för att skydda sig själv. Han vill inte se ut som att han har gett Madde falska förhoppningar.
2021-04-17, 18:20
Medlem
Svart-Skalles avatar
Incel-Madde. Du behöver psykolog. Ta en nödutgång nu.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
adde måste nog ta och "eller försöka" smaska på madde bakifrån på köksön framför mergrin och ninjan så att det fattar förrstårr dy

Ja hon är Falkköpings egna anala expert.
Blev mäkta stolt över henne igår, när hon berättade om sina anekdoter kring hur analklaffarna och dess verksamma delar fungerar när det kommer till smaskig daimsex.
Bannlyst
Madde tycker nog att nardos är totalt sjuk i huvudet och hon har rätt. Varför lägger dig nardos i vad madde och adrian har?
Medlem
xrlpyts avatar
Att Madde inte bara går ifrån Nardos, Madde får ju inte ens svara innan Nardos börjar på nästa grej? Nu får ju någon vitklädd släppa ut Nardos i håret innan hon ger sig själv en stroke.
2021-04-17, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Ja hon är Falkköpings egna anala expert.
Blev mäkta stolt över henne igår, när hon berättade om sina anekdoter kring hur analklaffarna och dess verksamma delar fungerar när det kommer till smaskig daimsex.

Jsg vill prova med Madde.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in