2021-04-17, 17:55
Medlem
Även om Adrian är tydlig med Madde med vad han vill, så är hon så kär i idén av honom att hon skiter i. Precis som det klassiska "killen säger att han inte vill ha något seriöst men jag ska fortsätta och motbevisa och få han att bli kär i mig."
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Fortfarande lika jävla upprörd. Jaja. Nu skall jag städa på balkongen, sätta upp utemöblerna och dricka bärs. Verandan klar, nu balkongen!

Okej. Nu drar jag.

Okej. Glöm inte att Nardos, Mergim och Fejkelie skall ut.

Tack.

Instämmer! Skål då
Medlem
Paladins avatar
Fan om Mergim hade skrikit sådant åt mig. Jag svär han hade ALDRIG kommit undan det. Hund.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
VARFÖR MÅSTE ALLA LÄGGA SIG I ADRIANS OCH MADDES RELATION? Är vräk upp till dom eller? Herregud
Det kallas svartsjuka
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Käften idiot.
Dra åt helvete med dig, dennis eller madde förtjänar att lämna.
2021-04-17, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det blev världens liv för att frågan om biktkyssen kom upp och Emelie sade att Adrian skulle slappna av och ta pinnen ur röven och inte ta allt så allvarligt.. Sen bröt det lös. Adrian blev förbannad för att Emelie "klankande ner på hans personlighet" och att hon inte skulle tala till de andra utan bara till honom.
Då brann Mergim av och sade "Ska DU snacka om att inte dra in andra som tar hjälp av folk så fort det är nåt" och lite annat sen gick han därifrån.
Nu är Emelie arg och vill att Adrian ska be henne om ursäkt och Adrian är arg för att hans personlighet har blivit ifrågasatt.
ok tackar tackar så mycket för uppdateringen... nu hamnade jag ju i nardistan fattaru x 1000
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Alltså förstår vad det menar, det BLIR JU en grej FÖR ATT, de smyger runt, är oärliga och otydliga. Sedan går de runt och klagar att de får frågor osv om dem när de hae kunnat undvika det genom att vara transparenta från start.
Nämen hjälp. Låt dom få ha lite mys. Är väl det som är det härliga i att lära känna varandra. Alla vill väl inte sitta och sliska på varandra öppet bland folk. Fattar precis varför de gjorde det där. Dom måste väl få ta det i sin takt. Som Madde sa, så är dom ganska "privata" människor. Nardos är bara svartsjuk
Medlem
xrlpyts avatar
"Men tjejer kan få känslor och tolka det så föschåru? Därför du måste vara t y d l i g, föschtåru..!"

bara dra tillbaka din fucking snok och sluta lägg dig i Nardos
2021-04-17, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tycker hon som vanligt är katastrof, alla inklusive Nardos får komma och klänga på Adrian och tjata om att bli kliad, men om Madde gör det så ska Adrian gå därifrån eller på något sätt ta avstånd för att inte ge henne falska förhoppingar.

Nardos borde bara hålla käft, men Adrian i sin tur borde också säga att det räcker nu, han och Madde sköter det här själva och alla kan låta bli att lägga sig i. Punkt.
Nardos har en poäng!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Serb, enligt Svarte, eftersom det är serbisk mark.
"Svarte" skrev att Mergim inte är serb, utan alban.

Det här är svensk mark och han är född här. Han måste vara svensk enligt dig.
Senast redigerad av Virgo1 2021-04-17 kl. 17:59.
Medlem
upptagetvardets avatar
Pläddram håll käften
Medlem
Paladins avatar
Peddie har fan flera poänger nu alltså. Trodde jag aldrig skulle säga det men sedan Tess lämnade har han faktiskt vuxit.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in