Även om Adrian är tydlig med Madde med vad han vill, så är hon så kär i idén av honom att hon skiter i. Precis som det klassiska "killen säger att han inte vill ha något seriöst men jag ska fortsätta och motbevisa och få han att bli kär i mig."
Det blev världens liv för att frågan om biktkyssen kom upp och Emelie sade att Adrian skulle slappna av och ta pinnen ur röven och inte ta allt så allvarligt.. Sen bröt det lös. Adrian blev förbannad för att Emelie "klankande ner på hans personlighet" och att hon inte skulle tala till de andra utan bara till honom.
Då brann Mergim av och sade "Ska DU snacka om att inte dra in andra som tar hjälp av folk så fort det är nåt" och lite annat sen gick han därifrån.
Nu är Emelie arg och vill att Adrian ska be henne om ursäkt och Adrian är arg för att hans personlighet har blivit ifrågasatt.
ok tackar tackar så mycket för uppdateringen... nu hamnade jag ju i nardistan fattaru x 1000
Alltså förstår vad det menar, det BLIR JU en grej FÖR ATT, de smyger runt, är oärliga och otydliga. Sedan går de runt och klagar att de får frågor osv om dem när de hae kunnat undvika det genom att vara transparenta från start.
Nämen hjälp. Låt dom få ha lite mys. Är väl det som är det härliga i att lära känna varandra. Alla vill väl inte sitta och sliska på varandra öppet bland folk. Fattar precis varför de gjorde det där. Dom måste väl få ta det i sin takt. Som Madde sa, så är dom ganska "privata" människor. Nardos är bara svartsjuk
Jag tycker hon som vanligt är katastrof, alla inklusive Nardos får komma och klänga på Adrian och tjata om att bli kliad, men om Madde gör det så ska Adrian gå därifrån eller på något sätt ta avstånd för att inte ge henne falska förhoppingar.
Nardos borde bara hålla käft, men Adrian i sin tur borde också säga att det räcker nu, han och Madde sköter det här själva och alla kan låta bli att lägga sig i. Punkt.