Citat:
Ursprungligen postat av
Blaisen
Fast hon måste på riktigt ha någon kognitiv funktionsnedsättning för så blåst som hon verkar är orimligt att vara! Hon är väldigt lätt att manipulera, framför allt om det är person hon kan vinna något på att slicka röv på.. 🤔🤔 Rimmar iofs inte med funktionsnedsättning iofs men jag vet fan inte annars?
Jag tycker det har verkat som att hon stört sig på Tanja länge men bara att hon fick en anledning att leva ut det efter Mergim kom in.. Han tog fram hennes dåliga sidor. Sen tror jag att hon spelar dummare än vad hon är för att se oskyldig ut. Som när hon sade : Jag gav 1 p till Tanja för jag vet att hon kan ta det och inte blir utröstad ändå... hellouw hon kommer komma till final!" .... Ok.. Sämsta ursäkten ever men :P Jag tänkte samma sak när hon röstade på Katti i storbondegrejen när hon var tvungen att hänga på en stock för att vinna att bli storbonde. Då gjorde hon det för att "Katti förtjänar att vara storbonde".. Jojo som att det fanns en chans i helvete att Katti skulle palla hänga på en stock ovanför poolen ens i en sekund