2021-04-17, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Bra om Jackie åker ut på måndag, för hon är den enda Mergim kan slå i framtida utröstningar.

Mergim åker ut oavsett vem han ställs mot. HAN SKA UT!
2021-04-17, 17:18
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Bögrim är väl Kosovoalban?

Serb, enligt Svarte, eftersom det är serbisk mark.
2021-04-17, 17:18
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Det är Nardosarméns överbefälhavare du svarar Blaisen, bara så du vet.😉

Hen är så hjärntvättad och en sån hysterisk Nardos-fanatiker, att hen kommer behöva mer avprogramering än återvändande IS terrorister.

Jag veeeet, kunde bara inte hålla miiig
2021-04-17, 17:19
Medlem
xrlpyts avatar
Simon verkar ha tagit ett steg tillbaka, han är inte lika delaktig i diskussionerna, han verkar inte ha samma energi sedan Steffi åkte ut. Han kommer med enstaka inspel, men så blir han tyst igen. Konstigt och tråkigt att se, hoppas han bara har en tillfällig dipp och kan studsa tillbaka.
Medlem
Mouchinos avatar
Blir Mergim aktuell för tittar frågor,då jävlar ska vi komma på riktigt svidande frågor som kommer göra ont för honom att svara på!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Fast hon måste på riktigt ha någon kognitiv funktionsnedsättning för så blåst som hon verkar är orimligt att vara! Hon är väldigt lätt att manipulera, framför allt om det är person hon kan vinna något på att slicka röv på.. 🤔🤔 Rimmar iofs inte med funktionsnedsättning iofs men jag vet fan inte annars?

Jag tycker det har verkat som att hon stört sig på Tanja länge men bara att hon fick en anledning att leva ut det efter Mergim kom in.. Han tog fram hennes dåliga sidor. Sen tror jag att hon spelar dummare än vad hon är för att se oskyldig ut. Som när hon sade : Jag gav 1 p till Tanja för jag vet att hon kan ta det och inte blir utröstad ändå... hellouw hon kommer komma till final!" .... Ok.. Sämsta ursäkten ever men :P Jag tänkte samma sak när hon röstade på Katti i storbondegrejen när hon var tvungen att hänga på en stock för att vinna att bli storbonde. Då gjorde hon det för att "Katti förtjänar att vara storbonde".. Jojo som att det fanns en chans i helvete att Katti skulle palla hänga på en stock ovanför poolen ens i en sekund
2021-04-17, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bella8686
Hoppas att någon slänger dig från en bro smutsiga rassesvin.

Hehehe.. Det hoppas jag så att jag slipper att leva i en värld med svartingar som dig.
2021-04-17, 17:20
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Då vore det ju en fördel ifall produktionen slutade lura deltagarna att de blivit framröstade till grejer.

Grabbarna Bög trodde att folket ville se dem i stolarna när de i själva verket hade kommit sist i en sådan omröstning.

Sant.. tror inte att någon av de två har några fans på utsidan. Förutom möjligtvis sina släktingar.
2021-04-17, 17:21
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Nudå när det kom fram att dom haft ena foten i att prata om nomineringarna?

Dom pratade aldrig om vilka dom nominera, istället sa dom vilka dom inte nominerade. Uteslutningsmetoden, precis samma grej. Tanja ingår i en pakt samtidigt som hon är den största förespråkaren emot det. Tanja är dubbelmoral, även solen har sina fläckar.

Heja Nardos den enda äkta och rakryggade i huset som inte fejkar sin personlighet.

Wow...WOW. Du är verkligen lost in space.

Nardos rakryggad och minst fake?
2021-04-17, 17:22
Medlem
Mergim om något har förändrats till det sämre sen förra året
2021-04-17, 17:24
Bannlyst
Det sjuka är att Mergim får hålla på att manipulera folk för han vet ju från utsidan att Tanja är jättefavorit att vinna.
2021-04-17, 17:24
Medlem
Nu käkar Adrianus upp deras frukost. Men såklart ersätter Produktionen det.. allt för mössan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in