2021-04-17, 17:00
Medlem
Nardos är en snorunge samtidigt som hon ibland är helt klockren och klok. Mycket irriterande att inte bara kunna bestämma vad jag tycker om henne.

Emelie har varit en favorit men hon vinner verkligen inte i längden med sin tudelade tunga.

Ingen av dessa töser är GENUINT (! ) inställda till att höja och peppa sina medmänniskor, speciellt inte kvinnliga sådana.
2021-04-17, 17:02
Bannlyst
Fågelknullaren tar sig ton 🍆💦🦜😂
Medlem
Ridnes avatar
Vad trött jag blir på att alla säger att "Mergim drar ner Nardos" "Nardos är påverkad av Mergim" blaaaa blaaaa.. Hon är en egen person, med eget ansvar att bete sig schysst och fair. Man kan inte skylla hur hon beter sig på Mergim..
Hon om någon borde dessutom inte tjafsa om följarantal och tidigare tv-medverkan som själv har 40k följare och tidigare medverkan i Tjafs. Hyckleri.
Medlem
Efter idag ogillar jag Mergim och Nardos mer än jag ogillar kokta morötter och sockerkaka

stora ord
2021-04-17, 17:03
Medlem
icons avatar
Dubbelmoral deluxe att å ena sidan vara emot att inte tala om vilka man nominerat och sedan vara okej med att ta emot info vilka som inte röstat på en. Uteslutningsmetoden någon?
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Wow! Nardosögon much? Du hittepå? Hon är genuin, hörde du hennes motivering? Hon väljer AKTIVT att ta avstånd från negativitet. Lyssna på hennes motivering igen,

Nardos och Joels fulhet då, att nominera Emelies kramnalle, sannolikt för att de vill dra in henne i paktande igen?
Det är Nardosarméns överbefälhavare du svarar Blaisen, bara så du vet.😉

Hen är så hjärntvättad och en sån hysterisk Nardos-fanatiker, att hen kommer behöva mer avprogramering än återvändande IS terrorister.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladugglan
Jo de har lagt upp hela nomineringsstunden nu. Allas poäng.

Tack
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Wow! Nardosögon much? Du hittepå? Hon är genuin, hörde du hennes motivering? Hon väljer AKTIVT att ta avstånd från negativitet. Lyssna på hennes motivering igen,

Nardos och Joels fulhet då, att nominera Emelies kramnalle, sannolikt för att de vill dra in henne i paktande igen?
Nudå när det kom fram att dom haft ena foten i att prata om nomineringarna?

Dom pratade aldrig om vilka dom nominera, istället sa dom vilka dom inte nominerade. Uteslutningsmetoden, precis samma grej. Tanja ingår i en pakt samtidigt som hon är den största förespråkaren emot det. Tanja är dubbelmoral, även solen har sina fläckar.

Heja Nardos den enda äkta och rakryggade i huset som inte fejkar sin personlighet.
2021-04-17, 17:04
Medlem
Paladins avatar
Nu drar jag och dricker öl och gör mig av med frustration. Hej så länge!
2021-04-17, 17:05
Medlem
Ridnes avatar
Nu sitter Tanja och ser deppig och grubblande ut... Fan ta Nardos och Mergim
2021-04-17, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Dubbelmoral deluxe att å ena sidan vara emot att inte tala om vilka man nominerat och sedan vara okej med att ta emot info vilka som inte röstat på en. Uteslutningsmetoden någon?

Vad ska man göra när någon säger "jag röstade inte på dig" då? Inte som att Tanja bad om att denna info.
2021-04-17, 17:06
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vad ska man göra när någon säger "jag röstade inte på dig" då? Inte som att Tanja bad om att denna info.
Nej, jag reagerar på Judiths svar när Nardos tar upp det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in