2021-04-17, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag tycker också det är konstigt att just de två ”försöker lära känna varandra som vänner” NU fortfarande efter fem veckor. Alla andra har ju kunnat lära känna varandra, och det är ju väldigt konstigt att just de två inte känner varandra. Tiden har funnits om båda verkligen hade velat. Att skylla på att ”alla andra har pushat” så de inte lärt känna varandra pga det är helt sjukt.

INGET samtal de två haft har varit avslappnat eller normalt på något sätt. Det faller ju inte naturligt alls, och det kan man inte skylla på gruppen för.

Ja det är sant... Kanske för AD hållt avstånd? Eller ja, vet inte.. Men valid point, så sant. De har sällan ett riktigt samtal själva som inte handlar om tävlingar eller liknande.
2021-04-17, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Då har vi en Nardiolog i huset.
KASKADSKREK

aaaaaahhahahahah ditt jävla GENI

ta alla priser i världen
ta min lägenhet
ta min katt
ta min strippstång
ta ALLT
du förtjänar ALLT
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Snacka om avskum ditt jävla patetiska as.
Har du sett madrassen Tanjas gap när hon skrattar, det är som en tandlös förpackning som flera män lägger sin sats i samtidigt. Hennes farsa har visat henne hur man gör.

Om man nu ska anklaga någon annan för att vara ett avskum kanske man inte ska vara ett själv?
För jäklar vad dina inlägg om Tanja är sjuka.. Rannsaka dig själv innan du börjar kasta sten i glashus.
Bannlyst
Mammagruppen gillar Jackie (tycker synd om en pundare) , ut med henne.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Balla kärringen är nu gift med en katt. Inte illa, du verkar inte gilla importerat kött så jag gissar att det är huskatt.

Njut nu av två direktsända albaner direkt från Kosovo
Skit ned dig grodan Kermit. Du är bortgjord, svälj.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Fejkelie är svettig nu. Nardos är för dum för att fatta att hon borde svettas. Mergim bara vränger allt till sin fördel.

Jag hoppas verkligen att Emelie roastas här, jag vill se henne bölande vråla "ja breyyrr mei ente!"
Medlem
icons avatar
Så här långt tänker jag att Jaqi kommer få min röst. Hon vill vara kvar och förtjänar det lika mycket som Madde och Dompa.
2021-04-17, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Ja det är sant... Kanske för AD hållt avstånd? Eller ja, vet inte.. Men valid point, så sant. De har sällan ett riktigt samtal själva som inte handlar om tävlingar eller liknande.

Jag tror dock det beror på att han är väldigt sällan pratar om något utanför huset, möjligtvis hans syster och systerdotter i enstaka fall så det är svårt att ha djupa samtal med honom.
Han pratar lika stelt med alla och kör sina intervju frågor till alla men detta analysera tydligen inte
2021-04-17, 15:14
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Om man nu ska anklaga någon annan för att vara ett avskum kanske man inte ska vara ett själv?
För jäklar vad dina inlägg om Tanja är sjuka.. Rannsaka dig själv innan du börjar kasta sten i glashus.
Äsch. Du tar allt på allvar. Solen skiner och fåglar kvittrar
2021-04-17, 15:14
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Mammagruppen gillar Jackie (tycker synd om en pundare) , ut med henne.
Kan förstå mammagruppen. Finns inte ett ont ben i Jacky. Sedan är hon socialt "klumpig". Men hon förtjänar inte att vara utanför.
2021-04-17, 15:15
Bannlyst
Kan bli så illa att Dennis ryker på måndag, många kvinnor tycker synd om tjackie 🤷🏻‍♂️
2021-04-17, 15:16
Medlem
Paladins avatar
Bra att Peddie har en egen åsikt här. Nardos och Mergim ser som vanligt svart när någon tycker annorlunda.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in