2021-04-17, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Nardos är så jävla oskön och äcklig

ALLT kretsar kring henne. Saken blir så mkt värre av att hon även är den mest EFTERBLIVNA människa jag någonsin stött på..
Hur fan kan en människa ha levt i 20+(?) år och veta så extremt lite om omvärlden eller hur man beter sig?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Varför gnäller Madde att hon får frågor om Adrian av gruppen? Det är hon som gnäller om Adrian så fort hon får tillfälle. Hon är så jävla inställsam och leker fin för Adrian för att han inte vill göra något i huset.
Precis, hon har ju tjatat varenda kväll om ngt som inte ens existerar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Negern fortsätter älta

Varför bryr hon sig så jävla mycket om Maddes och Adrians förhållande? Hon fortsätter älta det heeeela tiden.
Svartsjuk puckad svarting.
”FÖCHSTÅRUUU?? FATTARUU??”

Fan låt dom vara, det är deras sak.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treekru
Jag vet inte varför jag inte kan släppa detta. Men jag tänker fan rätt ofta på när Madde var väldigt ny och la sig bakom Adrian i sängen, när även Emelie låg där. Att hon aktivt gick från en säng till en annan när Adrian typ halvsov och la sig bakom, och Emelie kort därefter drabbades av "svår hemlängtan". Det kanske bara är jag som tycker det är så jävla skumt, lite smått creepy.

Jag minns det så väl jag med, det var inte lätt för Emelie då.
Men hon hanterade det ändå rätt bra.
När Emelie tog upp den scenen med Madelene, några veckor senare i samband med Vickis entré i huset så stod Madelene där med helt blankt ansikte och ingnorerade helt det Emelie sa.
Så Bara ”snäll” är ju Madelene verkligen inte.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Så jävla sorgligt att hon tror att hennes och Adrians ”relation” kommer utvecklas och fan vad pressande för honom

Jag tycker att Madde ska gå vidare utan AD!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Nä, alla som hänger löst ska väl upp..?

Okej, tänkte väl det Fick ha på mute ett tag och sen gick folk bara. Paus kanske då
2021-04-17, 14:34
Medlem
Drag kamp om adrian, madde är årets amilia, mergim är mergim och anty är nardos och adrian är årets lennie löl
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Fick ett samtal och fick sätta på mute så hörde inte vad mer Nardos sa, såg att hennes lilla mun rörde sig.
hon är i nardos von sivers mode nu och det är hennes talkshow.Jag tror på riktigt att nardos fick syrebrist när hon föddes...fattaru.Hade jag varit madde nu hade jag velat gjort en nacksving på piggsvinet
Medlem
Mouchinos avatar
Madde så lät det inte för ett litet tag sen för då var du vilsen i pannkakan om AD!
2021-04-17, 14:35
Medlem
Kan man hoppas att Nardos och Mergim gräver sina egna (och varandras) gravar idag?

Har SÅ svårt att tänka mig att någon tycker deras beteenden är ok? Men å andra sidan finns det ju folk som älskar Emelie, så vad kan man förvänta sig
Medlem
ovaxadbanans avatar
Solen skiner fram med grillen för fan! 🍖🍗🔥
Jag vill ha både BB deltagare och entrecôten lagom grillade 😈 Mergim gör detta bra den lilla 🐍
Medlem
Mouchinos avatar
Nardos detta får du prata med AD om för detta hänger inte på Madde?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in