Citat:
Ursprungligen postat av
RudyardKipling
Lyssna på dig själv, "du har en agenda med dina barn". Jag vill inte att mina barn ska hjärntvättas. Tycker du det är att ha en agenda? Rasist? Känns inte det invektivet lite 2013?
Din agenda är att rentvå Nazityskland, för att du är nationalist och rasist. Svårare än så är det inte. Det tar inte speciellt lång tid att skumma igenom dina inlägg och se att du vill utvisa alla invandrare från Sverige, att du sympatiserar med NMR samt att du sprider de sedvanliga judekonspirationerna.
Jag kallar bara en spade för en spade. Om du vill uppfostra dina barn till att bli rasister så är det upp till dig, men du får räkna med att de allra flesta fördömer det. Istället för skolans vänstervridna hjärntvätt så kommer du hjärntvätta dina barn utefter din egna fascistiska världsbild. Inget av alternativen är varken objektiva eller önskvärda.
Citat:
Ursprungligen postat av
RudyardKipling
Fast din jämförelse är ju helt fel. Det är de som sitter på makten som styr och kan välja att röja undan bevis och efter 1945 så är det inga nazister som styr.
Du missförstår. Det var nazisterna som satt på makten fram till 1945, när man de facto förstörde en massa bevis.