2021-04-17, 00:46
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Oh yes, Rudie!
Har ingen screen själv, men nån vänlig själ kanske kan länka?
Med lagom sminkning och de där rådjursögonen blir man fan kär i damen. Hon har en speciell lyster som bara finns i kanske 1 av 1000 man möter. En person man vänder sig om och tittar på en gång till, ÄVEN om man går hand med sin egen dam. Man kan inte sköjja bort den blicken...

Sköjja förfan inte papegöjja, det är nu jag startar googlandet
2021-04-17, 00:47
Medlem
wolfiess avatar
Nardos o Adrian? 🤔
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Det är bara massa kvinnor i det där förbannade huset.
Det närmsta vi kan komma en man i årets BB är tyvärr Dompa tönt.
Precis, Dompa är ju fan unik.
Första mannen på två säsonger.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Riktigt fint skrivet, utan att bli alltför sentimental här på FB.
Jag menar det.
Kanske något du borde inboxa henne om. (Obs! ej ironi)

Tack för att du tog dig tid att läsa! <3
Ja, jag kanske gör det sen.
2021-04-17, 00:48
Medlem
Haha..Mergim nästan knäckte näsan i en match, men han fick näsblod och kunde inte fortsätta.
2021-04-17, 00:49
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Året innan elolyckan var inte lätt det heller...Tanja från ”Paradise Hotel” fick anorexi – vägde 39 kilo
https://www.expressen.se/noje/ph-tanja-drabbades-av-atstorning-vagde-39-kilo-/

Nej det dessutom! Tack för delad länk.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Den där smutsiga hor-Madde alltså. Nu är tant lite sugen på muslimen Mergim också.

Nänä lugna dig nu! Hon erbjöd sig dock att plötsligt massera Nardos (som kastade ut frågan), endast för att Adrian låg bredvid ofc. Till hennes besvikelse bad han inte henne att massera han i samma veva. Då kläckte hon ”du måste ta ut din massage av mig imorgon” hon ger sig aldrig
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hahaha Bull, vilket Anagram-efternamn!

Nardos Braaha
Nardos Ahabra
Nardos Bra haa!
Nardos Habhaa
Nardos Rabaah
Haha
Fyndigt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vad snackade Emelie och Mergim om förut inne på muggen, att vara sig själv eller? Är det Tanja de syftar på så är de ute och cyklar för det hon gått igenom har ingen av de antagligen aldrig varit i närheten av. Att vara nära döden för att sen få en chans till att få leva gör nog mycket med ens utveckling. Först att lära sig acceptera som ung tjej att ärren på hennes kropp aldrig kommer att försvinna. Alla dessa tankar och våndor att acceptera att ens liv börjar om på nytt och att lära sig styra sina tankar för att orka överleva en ny dag.

Detta har helt säkert tagit tid för Tanja men att ha styrkan att vända det till något positivt och känna djup tacksamhet över allting kallas för ödmjukhet. Att ingenting är självklart och att glädjas över det lilla som livet ger oss , det är en känsla som Tanja har rätt till, för den gjorde att hon är där hon är just nu. Vi alla formas olika av erfarenheter och prövningar. Att se och uppleva differenserna och att se t.ex Militärveckan som en petitess är för Tanja resultatet och en lärdom av traumat hon gått igenom. Absolut inget konstigt.

När vissa där inne ifrågasätter Tanjas positivitet som onormal och konstlad så framstår de själva som ett gäng oskrivna blad som inte verkar ha gått igenom hälften av hennes livserfarenheter.
Ja det har du ju rätt i har man varit med om så mycket som hon har så har man väl inte tid att oja och oroa sig för småsaker längre.Men jag står fast vid att jag tycker hon ska vara lite rädd om sig när det gäller sprit och fuckboys.Tycker hon är värd bättre
2021-04-17, 00:50
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nänä lugna dig nu! Hon erbjöd sig dock att plötsligt massera Nardos (som kastade ut frågan), endast för att Adrian låg bredvid ofc. Till hennes besvikelse bad han inte henne att massera han i samma veva. Då kläckte hon ”du måste ta ut din massage av mig imorgon” hon ger sig aldrig
han kliade nardos direkt efter att hon lämna...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hahaha Bull, vilket Anagram-efternamn!

Nardos Braaha
Nardos Ahabra
Nardos Bra haa!
Nardos Habhaa
Nardos Rabaah

Dr Hfuhruhurrs dilemma är det svenska namnet på en film med Steve Martin. Vet inte varför jag kom att tänka på den just nu.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Året innan elolyckan var inte lätt det heller...Tanja från ”Paradise Hotel” fick anorexi – vägde 39 kilo
https://www.expressen.se/noje/ph-tanja-drabbades-av-atstorning-vagde-39-kilo-/

Hoppas hon inte går in här och läser alla incel-kommentarer angående kritiken som varit riktad mot alla damer i huset kring deras vikt.
Det enda jag ser i huset är normalviktiga välmående kvinnor. Även med Megalodon inräknad i den kategorin. Det är bara arslet där som tar upp två säten på flyget. Baby got back

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in