2021-04-17, 00:18
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
2. Negerns största önskan är vara vit, hon har ju även ändrat namn till ett europeiskt
Aha, på så vis.

Men hur gjorde hon med hyn? Fotoshoppat eller Klorin??
2021-04-17, 00:18
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
2. Negerns största önskan är vara vit, hon har ju även ändrat namn till ett europeiskt

Så är det va?
Heter nått helt annat egentligen. Typ Tekle...nånting. Vanligt i östafrika.
2021-04-17, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Ja. Man blir nästan lite stolt och tårögd. Fina mmMmMadde lär ut analkunskap till dom mindre vetande.
Sweet girl next door. Men en badass (ass) i sänghalmen.

Det brukar väl vara så dom tysta är dom crazy ones :-)
2021-04-17, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Blir du kränkt när jag pratar om horan Madde? Bra!

Madde är den största horan i BB-huset med påklistrad fasad av en helylle-brud. Dessutom är hon en mentalsjuk stalker. Inga barn kommer hon heller få för att hon är en gammal kärring, så störd i huvudet att alla grabbar flyr. Adrian känner också på sig att nåt är grovt fel med hor-Madde.

Hahaha kränkt? Knappast kära du...orka bli så upphetsad över nonsens, egentligen.

Du behöver rannsaka dig själv o dina känslor. En kan bli mörkrädd över dina extrema reaktioner. Har du blivit nobbad mycket i ditt liv? Snälla, det finns hjälp! SÖK!!!
2021-04-17, 00:21
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Det brukar väl vara så dom tysta är dom crazy ones :-)

Helt rätt. Det är oftast dom tystlåtna som verkligen har något vettigt att komma med.
Förresten, var är min lilla Tjackie? Inte sett spektaklet på hela kvällen </3
Medlem
Haha Adrian ska prata om hygien, han verkar inte ens tvätta ansiktet när han går och lägger sig och var dessutom nyss i duschen...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Emelie har 12k följare atm

Hon kommer ju få panik när hon kommer ut och ser det. Lär ju vara några k fler då även
2021-04-17, 00:22
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Hahaha kränkt? Knappast kära du...orka bli så upphetsad över nonsens, egentligen.

Du behöver rannsaka dig själv o dina känslor. En kan bli mörkrädd över dina extrema reaktioner. Har du blivit nobbad mycket i ditt liv? Snälla, det finns hjälp! SÖK!!!

haha komiker
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Ursäkta att jag bumpar.

Missi missi dissi...
Nu ska jag förklara det här så tydligt jag kan.
Jag förstår ifall det kan vara svårt för dig men jag ska lägga in några EEE E EEEEY lite här och var så ska nog även du lista ut vad jag försöker leda dig till.

Det är precis det han inte gör? Försctårryyy

Han valde att snacka så mycket skit en hel dag om Tanja att han blev fucking blå. Men när KONFLIKTRÄDDA TANJA går fram till han för att ta en diskussion så sitter han och säger att han förstår och allt är lugnt?

Det är Nardos och mergim som är konflikträdda och ger vika, Som har snackat skit i dagar nu utan att konfrontera henne med dom orden de har sagt bakom hennes rygg. Helt jävla obefogat skitsnack också. EEEY EEEEEY EY

Tanja är en stor och förståndig kvinna som bara väljer att inte ta några ONÖDIGA diskussioner för det finns inget betydelse i det. EYEYEY EEEY FARSCHTÅRUU HON Ä STARK ASSO

Hon kan inte bara ta en diskussion utan hon gör det bra också, kolla bara den kvällen när hon mangla ner Nardos som en jävla ångvält.

Du måste förstå att är det någon som glömt att spola toaletten så kan man trycka på knappen istället för att göra en stor scen av det, att stå och gapa om det får den inte spolad.

Men det är tyvärr du och många andra alldeles för korkad för att någonsin kunna förstå.

EEEEEEEEEY MACARENA

Ursäkta men jag asgarvade till dina eeeeey Du påstår att Nardos och Mergim är konflikträdda? Seriöst ingen och åter ingen som förstår sig på mänsklig psykologi skulle påstå något dylikt .😉 Skitsamma vilka vi gillar men snälla håll dig till fakta.🙏
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Helt rätt. Det är oftast dom tystlåtna som verkligen har något vettigt att komma med.
Förresten, var är min lilla Tjackie? Inte sett spektaklet på hela kvällen </3

Nä hon har varit off och blev dessutom rejectad av Simon :/ vet inte om hon ville sova med honom
2021-04-17, 00:23
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Aha, på så vis.

Men hur gjorde hon med hyn? Fotoshoppat eller Klorin??

Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Så är det va?
Heter nått helt annat egentligen. Typ Tekle...nånting. Vanligt i östafrika.

Klorin skulle man önska, Photoshop är allas bästa vän
Hennes riktiga efternamn minns inte riktigt men det lät arabiskt konstigt nog
2021-04-17, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Pissat i poolen - Coola Kids

Tycker det är tråkigt att ponnehar tagit hela på sig själv att det är han som starta den. Va ju faktisk Simon från början att han skulle pissa i poolen , borde va han som ska stå för låten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in