2021-04-16, 23:46
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja höll på att spilla kaffe över hela mig

Ja, hockey i Ystad, vem trodde det? 😂
2021-04-16, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Adrians eviga ätande...

Ja, ”jag fattar”
Har han sagt det 100.000ggr nu tro?
2021-04-16, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
helvete så efterbliven relation det är mellan Adrian och Madde... Dom stampar på samma ställe och Madde gör allt för att ha en anledning att röra vid honom, fakeskrattar och överdriver allt för att sedan lägga en hand på honom...
Dock, detta är ju en av första gångerna de fått umgås själv utan en massa cockblockers. Så det är ju lite som att de ska lära känna varandra för första gången haha.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
En människa som är så enormt fixerad vid sitt eget väl och ve, som tror att världen är till för att tillgodose hans behov, som har noll äkta omtanke om någon annan och som inte drar sig för skitsnack, manipulation och att spela hårt på andras känslor för egen vinning... han ljuger och är falsk samtidigt som han är konflikträdd och hjärntvättar andra till att ta hans strider... behöver jag fortsätta?

Han är inte konflikträdd , och han han omtanke för de människor han bryr sig om. Han tar gärna egna strider 😉 Helt ärligt det är obekvämt med någon som utmanar och ifrågasätter 🙏 Är man trygg i din personlighet och stark i vad man står för så är Mergim typ barn mat. Sorry men de flesta i huset vill bara bli älskade och omtyckta varför ? Helt krasst de är svaga i sina personligheter. Att vara till lags är väldigt lätt men att stå upp för vad man tycker är så mycket svårare .
Medlem
Moscow99s avatar
Dompa är heltänd på att höra på damernas eskapader i tvåan. Snuskpelle
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Ja, hockey i Ystad, vem trodde det? 😂
ja kinkystad det där.hepp
2021-04-16, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r4wst4r
Dock, detta är ju en av första gångerna de fått umgås själv utan en massa cockblockers. Så det är ju lite som att de ska lära känna varandra för första gången haha.

haha det är ju de som är så pinsamt, dom är över 30 år och beter sig som två 14 åringar
2021-04-16, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag är mosig i huvudet och övertrött och då kommer jag med massa ovidkommande info Det är mer regel än undantag Jag är stolt patrask utan liv om det är så man kallar sig när man ägnar osunt mycket tid åt ett tv-program

Judith kom med order som vissa av oss tyckte var äckliga, medan andra tycker man får tugga i sig det som sker i leken. Bl a fick hon folk att plocka ut hennes använda snus, borsta hennes tänder, tvätta hennes underkläder och ta bort läppstift på hennes tänder med sitt eget finger. Det sistnämnda var Maddes uppgift och hon nämnde det under en heta stolen-runda som den grejen hon tyckte var värst under dagen. Juddan ville såklart ursäkta och förklara sig efteråt på tuman hand men Madde stod på sig och tyckte det var onice. Puh! En grej från dagen

Älskar verkligen Madde! Äntligen någon som säger ifrån locknessmonstret. Madde har även sagt nej när oljudith har velat skeda och hångla henne. det är därför hon la sin röst på Madde.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Ja, ”jag fattar”
Har han sagt det 100.000ggr nu tro?
Och frågor, frågor åter frågor. Inget utrymme för att själv uttrycka sig.
Medlem
basiss avatar
Nardos: ”Jag fattar inte varför vi får Whiskey”

Hon var väl för ung för att ha sett den klassiska bastukvällen med Vodka för runt 20 år sedan
2021-04-16, 23:51
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Vad sa de för nåt?

Sina första gånger
2021-04-16, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Nardos: ”Jag fattar inte varför vi får Whiskey”

Hon var väl för ung för att ha sett den klassiska bastukvällen med Vodka för runt 20 år sedan
ojoj det var hawaii festen med rosing va

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in