2021-04-16, 23:21
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
tänk vad gullig han kommer bli när fasaderna börjar ramla av små nedfilade reptiltänder

Hehe fy faaan.. Det ser så äckligt ut under de där tandfasaderna. Verkligen som något taget ur en skräckfilm
2021-04-16, 23:22
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Om jag får drömma:
Ser framför mig hur hela produktionen sugs in och sväljs av det svarta hålet. Som om skiten aldrig existerat och jag aldrig tittat.
Megalodon simmar vidare, men jag är lika ovetande om dess existens som jag var innan du nämnde ordet i tråden första gången

hahahhahahahahaha
+ med oändliga siffror
2021-04-16, 23:22
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tyvärr ingen risk för det.

Mange har dille. Inget annat.
Dillerium
2021-04-16, 23:23
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Vill Adde medvetet komma nära Tanjas läppar?

Vilka läppar tänker du på då?
mums
Senast redigerad av Rudieboi 2021-04-16 kl. 23:25.
2021-04-16, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Om man kan läsa av människor så nej🤣 Adrian hade hoppat på tåget rätt av. Nardos är stop blocken så att säga. Varför tror du killarna eller som någon sa hanarna dras till henne? Hon är eldig och komisk och har charm . Så ja hade hon inte varit pryd hade lille Adrian varit såld🤣🤣🤣

Hahahha det är inga killar i huset som har dragits till henne. Adrian har kommenterat hennes hygien och han är 30 år, han har sagt att han vill ha en lugn tjej osv (beskrivit Maddes egenskaper) Nardos är en skrikande narcissistisk fjortis. Tror dock inte han vill ha Madde heller för att hon är för på. Men han är ute efter en tjej som Madde, inte någon som Nardos. Han ser som sagt Nardos som en lillasyster, en jobbig skrikig lillasyster som man kan skoja med och pranka.
2021-04-16, 23:24
Medlem
htsolna08s avatar
Imponerande lungor på dompa
2021-04-16, 23:24
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Dom är väldigt svaga, konflikträdda och godtrogna tyvärr. Och han utnyttjar det fullt ut.
Det är så löjligt orättvist att han haft över 40 dagar på sig att analysera de andra. Sabbar hela idén med programmet, och jag tror BB har insett sitt misstag.

Det är det absolut. Han har haft möjlighet att se allt från utsidan..vilka som är populära, vilka som inte är det. Vilka som inte gillar varandra.. Dessutom har han ju droppat en hel del till de därinne om att de är populära eller vad de ska ändra på. Verkligen kasst av BB. Det enda positiva är att han lockat fram deras dåliga sidor så vi vet vilka som inte är värdiga vinnare.
2021-04-16, 23:26
Medlem
basiss avatar
Mina favoriter har inte ändrats sedan min ranking från den 10:e bara att Steph försvunnit, inga skiftningar alls sedan dess

—Bottenskrap—
Mergim
Judith
Adrian

—kommer inte att sakna—
Joel
Emelie
Nardos
Pedram
Jacqi

—mellanmjölk—
Stephanie
Madde

—potential—
Simon
Dennis

—vinnare—
Tanja
2021-04-16, 23:28
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Nope
Lär väl bli en rejäl skål till strax.
nu var visst maten uppvärmd och klar 🤢
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Vilka läppar tänker du på då?
mums

Valfri tolkning
Medlem
Rudiebois avatar
Var det inte Rimhålet som förra säsongen var fly förbannad över att inte bli matad av Lennie, då risken fanns att hans tunt nedfilade porslinsfasad skulle gå av, ifall Lennie skulle komma åt med gaffeln?

Här skallade Emelie nästan ut tänderna på Rimboy. Så många frågetecken????????
2021-04-16, 23:30
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
nu var visst maten uppvärmd och klar 🤢

Haha ja innan avbrottet så var han där vid kastrullerna igen och roffade åt sig.
Har någon sett honom gymma? Hur kan fanskapet ha denna ämnesomsättning. Är inte lite avundsjuk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in