2021-04-16, 22:36
Medlem
Rudiebois avatar
Detta är nog det närmsta Madde kommer komma AD's ansikte. Ta vara på stunden, fagra Madde. Dom riktiga männen väntar här utanför <3
2021-04-16, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Tror ändå att hon snart lämnar självmant eller att någon i familjen är sjuk. Vem fan vill va kvar i huset om någon i familjen är väldigt dålig.

Varför fan tror du någon i hennes familj är sjuk? Vafan är de för kontiga teorier
2021-04-16, 22:37
Medlem
likebananass avatar
Niggern är så svartsjuk nu och skickar blickar till Kosovoaraben om att Falköping håller på med prettyboy.
2021-04-16, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Detta är nog det närmsta Madde kommer komma AD's ansikte. Ta vara på stunden, fagra Madde. Dom riktiga männen väntar här utanför <3
Förutom hånglet då menar du?
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Tror ändå att hon snart lämnar självmant eller att någon i familjen är sjuk. Vem fan vill va kvar i huset om någon i familjen är väldigt dålig.

Varför tror du att nån är sjuk?
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:

Vad fan snackar du om???
Lägg ifrån dig boxvinet och gå och lägg dig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Niggern är så svartsjuk nu och skickar blickar till Kosovoaraben om att Falköping håller på med prettyboy.
Haha hon skickar blickar till alla för att håna dom.. går väl sådär!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Varför fan tror du någon i hennes familj är sjuk? Vafan är de för kontiga teorier
Sitter väll hemma och spekulerar, på dojjan uppenbart! 🤣🤣🤣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Hahaha! Sällan man hade en hel låt utan det hörde till att Kaj pratade över första delen av låten. Vilka sug den här tråden skapar. Tidigare idag var det drömrulltårta och nu blir jag sugen på att rota fram någon gammal walkman och kassettband.
lillbrorsan snodde ju alla mina fantastiska remixer som jag suttit med i månader och spelade över dem med nån bamse saga.Jävlar då var de krig i några dagar.
Medlem
burialhexs avatar
Man hade ju velat döda Mergim när han lägger kommentarer som "man kan ha kul utan alkohol"
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Ja men som du märker så har till och med Flashback tappat stinget. Förra året satt man här och gapflabbade stup i kvarten.

Inte ens legenderna grodis och gnome orkar med skiten mer.
Dom har nog vid det här laget slicat upp handlederna. Jag själv funtar på det.
Så j-a förbannat less på hela konceptet det här året.
Deras torra fester, samma skit "musik" och hur dom göder deltagarna med fet mat innan 3,5:0rna rullas in - tillsammans med Rimhålets Secco.

Produktionen hade världens chans att göra detta till ett hetsigt och spännande koncept, med lärdom från förra året och krydda till det med intriger och drama.
Men istället har hela säsongen varit ett enda kram, gäsp och myskalas.
Den enda som lyckades röra till lite i grytan där inne var idioten Vickan.
Jag minns förra året och det märks att det inte är samma i år. Gapflabbar mellan varven i år med annars hade jag inte hängt kvar alls. Kanske blir annat nu när det är finalspel och de måste nominera. Tror de skulle tjäna på att strypa alkoholen ett tag och satsa på några större fester, som du(?) och andra varit inne på med
2021-04-16, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas

Det har du helt rätt i

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in