2021-04-16, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Gruppdynamiken ser ut exakt som den gjorde, och tyvärr fortfarande gör, i grundskolan då elever rangordnas av en individ som agerar översittare. Tystnadskultur och att undvika hamna själv i skottgluggen. DET är exakt vad jag ser hända i huset nu sedan Mergim gjorde entre. Han beter sig som alla självömkande mobbare gör. Tyvärr.

Vilket är synd. För den här gruppen hade en ovanligt intressant och vänskaplig dynamik byggd på förtroende.
Det hade givetvis krackelerat när nomineringarna väl börjat. Men det hade varit så mycket mer intressant att se det hända dynamiskt och hur gruppen hanterade det, istället för att psyk-Mergim kommer in med en slägga och slår sönder allt som gruppen byggt upp i 40-50 dagar.
2021-04-16, 21:21
Medlem
Tanja slöddrar gött om stenskött
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Undrar om det satt myror i huvudet på henne? Undrar vad hon drar för slutsatser?
Det har det garanterat gjort. Hon vet ju likaväl som vi tittare att hon blivit vald många gånger tidigare. Emelie får mer vatten på sin kvarn, men att Madde blev vald före Nardos svider nog.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ge idioten dumstrut som han får bära, oavsett tema, tills han åker ut.🤢🤮

Hellre narrmössa! Sen ska han spexa och underhålla adeln och den enda mat han får fram till Söndag kväll är avskrap från de andras tallrikar
Medlem
Citat:
Gruppdynamiken ser ut exakt som den gjorde, och tyvärr fortfarande gör, i grundskolan då elever rangordnas av en individ som agerar översittare. Tystnadskultur och att undvika hamna själv i skottgluggen. DET är exakt vad jag ser hända i huset nu sedan Mergim gjorde entre. Han beter sig som alla självömkande mobbare gör. Tyvärr.

Jag fattar verkligen vad du menar, men nu pratar vi ju om ”vuxna” människor de ska ju kunna och veta bättre eller hur?
2021-04-16, 21:22
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrian har alltså lyckats hitta en adelsmössa Han krävde säkert det av produktionen i bikten.

säkert!!!!!!!
Medlem
likebananass avatar
Perfekt gorillaarslet ser som en sack de potata när hon dansar
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Undrar om det satt myror i huvudet på henne? Undrar vad hon drar för slutsatser?

Ja jag undrar vad hon tänker. Tror ni hon drar en parallell till sitt umgänge med mergim?
2021-04-16, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Vilket är synd. För den här gruppen hade en ovanligt intressant och vänskaplig dynamik byggd på förtroende.
Det hade givetvis krackelerat när nomineringarna väl börjat. Men det hade varit så mycket mer intressant att se det hända dynamiskt och hur gruppen hanterade det, istället för att psyk-Mergim kommer in med en slägga och slår sönder allt som gruppen byggt upp i 40-50 dagar.
Ja. Han drar ned ALLT. Sorgligt.
Medlem
Alltså det är verkligen skrattretande hur Mergim har fått Nardos att tro att han vet exakt hur man ska tänka i spelet den enda han vet är hur han ska gråta för att folk ska tycka synd om honom...eller som förra året när han konstant hotade med att lämna
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Tanja slöddrar gött om stenskött

Fast jag har alltid undrat samma sak
2021-04-16, 21:25
Medlem
Ridnes avatar
Simon svepte precis ett stoooooort glas prosecco... Han satsar på att däcka innan tio I guess..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in