2021-04-16, 19:07
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Det har aldrig funkat utan helskärm för mig. Hyfsat ny lur, funkar att streama annat på t ex Viaplay utan helskärm.

Okej, det var ju konstigt. Men det har varit lite fram och tillbaka med hur det har fungerat...ibland har det inte varit ljud och ibland var det ljud. När det ej va ljud så avinstallade man appen o sen installerade den igen då funkade ljudet. Men nu så hjälper inte ens det.
2021-04-16, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Jo Judith sa det idag ja. Men innan har hon sagt vegetarian. Madde säger vegetarian, Jackie säger vegetarian. Alla andra i huset säger vegetarian

Tror inte dom känner till begreppen riktigt, inte så högt IQ på någon av dom i huset, läs alla :-)
2021-04-16, 19:08
Medlem
eftersom man inte fick se allas poäng så har bb fifflat garanterat.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Hon är vegetarian när det serveras fläsk för det slutade hon äta för 6månader sen men får hon vegetarisk korv klagar hon på det och vill ha kalkonkött istället
Är hon och Mergim de mesta lågbegåvade som satt sin fot i BB-huset?
Svar: Ja
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hon äter inte fläsk/gris.
skillnad på att hon inte tycker det är gott fast ibland är det gott...ja skitsamma.hörde du när nardos pep fram när de skulle kasta rulltårta på dem "neej jag har hjärtfel"
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Sa inte Judith tidigare idag att hon och Madde är
pescetarianer

Jodå det sa hon. Och bägge har sagt det flera ggr.

Sen är det faktiskt ganska vanligt att folk säger vegetarian men dom äter fisk, eller både fisk och kyckling.
2021-04-16, 19:10
Medlem
xrlpyts avatar
Team Analsäckarna
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Ja , han är lättsam , social, bekväm i sitt sätt att vara men fortfarande en fuckboy🤣🤣
ja det är ju lite synd men ändå trevligt att det finns nån kille som fortfarande uppskattar damer i detta huset
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
hon äter gris när det passar hon är inte muslim
Var har jag skrivit att hon är muslim?
Hon är kristen och astrolog enligt henne själv.
Hon äter väl inte gris då hennes muslimska vänner skulle gå i taket om hon åt en fläskkotlett.
2021-04-16, 19:11
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
skillnad på att hon inte tycker det är gott fast ibland är det gott...ja skitsamma.hörde du när nardos pep fram när de skulle kasta rulltårta på dem "neej jag har hjärtfel"

Ja hon har ju ganska nyligen slutat äta gris, ett år sedan tror jag. Hon sa att hon mådde bättre när hon slutade med gris, så inte av några religiösa skäl.

Haha nä sa hon det, eller skojar du nu? däremot garvade jag högt när hon försiktigt "kikade" fram med ansiktet i hålet och såg verkligen vettskrämd ut
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Hahaha. Obs glömde boule såklart

Ja hoppet lever på kryckor
Ser framför mig ett rullatorrace på utegården. Får såklart ta det försiktigt så det inte blir nån som ramlar och bryter lårhalsen.
Medlem
Nomieringarna är ute.

Emelie o dompa la sina röster på Tanja

Tanja la sina röster på Nardos

och joel på Jaq

har inte sett klart än

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem