2021-04-16, 18:59
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Ska Nardos äta lövbiff, tror hon den är gjord av löv då hon inte äter kött?

Hon kunde ju inte äta vegankorv häromdagen "vi är inte veganer heelllooow" så hon o Mergim fick hamburgare på nöt ist.
2021-04-16, 18:59
Medlem
Blir det skolsula till middag. Lövbiff skall nästan bara ner och vända i pannan....inte ligga där i flera minuter.
2021-04-16, 19:00
Medlem
Jag sitter och reflekterar över att skötseln av huset fungerar mycket bättre nu med adel och tjänare.
Sopor städas bort, bra mat lagas och folket talar hövligt med varandra.

En bättre tid helt enkelt!?!
2021-04-16, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Vågar grisEmelie utmana Tanja?
Hennes våta dröm att vinna över Tanja, men som sagt vågar hon?

Tanja har väl ett litet handikapp att hon inte är jättesmidig med sin högerarm?
2021-04-16, 19:01
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Hon kunde ju inte äta vegankorv häromdagen "vi är inte veganer heelllooow" så hon o Mergim fick hamburgare på nöt ist.
Hur många gånger har hon inte skrikit att hon inte äter kött? Oräkneliga!
Men kebab, entrecôte, hamburgare och nu lövbiff slinker ned.
2021-04-16, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahahah du är så jävla oklar, därför jag inte kan ogilla dig

Men inte tillräckligt bra för att du ska sluta stå på barrikaderna för att ha kvar henne och hetsa andra att älska henne!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?

Hahaha oklar och hal som en orm

Jag lovar att gå raka vägen till nödutgången och ge upp Emelie, NÄR DET ÄR DAGS eller när du levererar ett sjuhelvetes argument. Den dagen är inte idag :P
Skål på dig
Medlem
Vill ha en pensionärsvecka när de är med och krigar i PRO, bor hos läkaren, har pensionärsförmåner i den lokala mataffären på tisdagar 08-14 och snackar skit över kaffe.

Men det lär ju inte hända
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Tack! Man hör ju att det ska vara sån skillnad men är nyfiken från Sthlmares perspektiv om man upplever det likadant.

Jag är Stockholmare och håller helt med om att det är mycket mer avslappnat klimat i Göteborg. 😉
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Tanja har väl ett litet handikapp att hon inte är jättesmidig med sin högerarm?
Hon har inte full känsel, tror inte hon har några större problem med rörelser.
2021-04-16, 19:03
Medlem
burialhexs avatar
Stör mig på att Jackie, Judith och Madde kallar sig vegetarianer men äter fisk.. och alla andra i huset kallar dom också både vegetarianer och veganer?? Är dom verkligen dumma i huvet?
2021-04-16, 19:03
Medlem
är det varmrökt röding de har fått
2021-04-16, 19:04
Medlem
Mouchinos avatar
Tycker om Dompas personlighet, han är också ärlig och försöker inte vara någon han inte är genom att köra ett dubbelbeteende och prata om hur präktig och underbar han är. Han visar att han är mänsklig och står för det han gör/gjorde men den grejen personifierar inte Dompa för han visar så mycket mer än bara en kille som gillar att charma tjejer.

Han behöver inte heller hävda sig då han generöst ger andra plats för han känns trygg i sig själv. Jag gillar också Dompas personlighet för att han är så enkel. Blir han nominerad så gör han ingen big deal av det utan han går in för att han roligt istället för att slösa tid på att springa runt och korsförhöra andra vem som gett honom sina poäng.

Det är vad jag känner så här långt om Dompa iaf.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in