2021-04-16, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Enig i det du skriver her. Mulig han angrer av en grunn. Mulig pga at kidnappingen ikke gikk som planlagt og han burde løst saken på en mer fornuftig måte. Nå er det for sent.

Ja mulig han angrer fordi etterspillet ikke ble som planlagt, ja. Det hadde jeg ikke tenkt på.
Citera
2021-04-16, 14:51
Medlem
En ting som jeg lurer litt på, TH som blir fremstilt og antagelig er en gjerrigknark,kjører billig bil og har matpakke på jobb,
hvorfor tok de drosje til og fra Oslo?
Det høres ut som en liten luksus som ikke var dagligdags. Legger til at jeg ikke tror de betalte på restaurant eller billetter til teatret de var på.
Citera
2021-04-16, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Tror dessverre at disse bildene og datoer er et blindspor. Det har nok sin naturlige forklaring. Tidsforskjeller feks, som noen var inne på

Jeg mente bildene til RU på hans Facebook. Se på de! Det er veldig spesielt.
Citera
2021-04-16, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Lurer på hvilken forklaring han har gitt til hvorfor han plutselig byttet profil bilder den 31 oktober 2018. Det må jo ha en sammenheng med det som skjer den dagen og det er vel derfor han er siktet for medvirkning, på en eller annen måte.
Ja!
Citera
2021-04-16, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokendektektiv
En ting som jeg lurer litt på, TH som blir fremstilt og antagelig er en gjerrigknark,kjører billig bil og har matpakke på jobb,
hvorfor tok de drosje til og fra Oslo?
Det høres ut som en liten luksus som ikke var dagligdags. Legger til at jeg ikke tror de betalte på restaurant eller billetter til teatret de var på.

etter ryktene å dømme så var begge veldig glad i ett glass eller 10..
Citera
2021-04-16, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvp2020

Ja godt poeng, tror du de tok taxi dit de skulle ellers også?
Citera
2021-04-16, 15:07
Medlem
Citat:
Ja godt poeng, tror du de tok taxi dit de skulle ellers også?

Hva jeg tror er vel ganske likegyldig. Regner med politiet har oversikt over vanene dems. Har vel gått igjennom pengebruken til TH rimelig nøye.

Men siden du spør: Jeg tror TH ofte kjørte, rett og slett fordi han liker å ha styringa i det meste som skjer.
Citera
2021-04-16, 15:08
Medlem
Citat:
Hvor lang tid tror du det tar å partere et menneske, og vaske alt blod etter seg?

Ikke meg du spørr men jeg svarer: partering tror jeg tar lang tid. Dersom man ikke bruker el verktøy. Og det blir mye mye søl. Nok til at vaskejobben tar flere timer. Og selv da er det vanskelig å få med alt.
Hilsen en som ser mye krim
Citera
2021-04-16, 15:14
Medlem
Citat:
Ikke rart han dro litt senere på jobb dagen derpå.
Citera
2021-04-16, 15:23
Medlem
Citat:
Ja!
I så fall er hans bevislige medvirkning så langt, at han byttet profilbildet sitt den 31 oktober 2018. For ellers har han sikkert enda bedre alibi enn TH for 31 oktober 2018.

Nei, politiet skjønner nok GM er noen RU eller TH kjenner og poenget med siktelsene er at de i selvforsvar skal si hvem GM er.
Citera
2021-04-16, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
I så fall er hans bevislige medvirkning så langt, at han byttet profilbildet sitt den 31 oktober 2018. For ellers har han sikkert enda bedre alibi enn TH for 31 oktober 2018.

Nei, politiet skjønner nok GM er noen RU eller TH kjenner og poenget med siktelsene er at de i selvforsvar skal si hvem GM er.

Hvorfor tror du RU er uskyldig?
Citera
2021-04-16, 16:10
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Politiet har lagt frem for retten at de mener de kan bevise (med tekniske spor) at hun ble drept i huset. For min del forholder jeg meg til det. Så er det en løs tråd mindre
Politiet innkalte vitne på Ås.
+
Fra media:
Broeske added:*'We emphasise that we have no evidence that she is dead and therefore cannot rule out her living.
=
De vet ikke med sikkerhet om AEH ble drept i S4
Senast redigerad av Legokatt 2021-04-16 kl. 16:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in