2021-04-16, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Var Judith emot idén menar du? Jag hörde henne högt och ljudligt säga att E är emot kramar och därför skulle hon behöva kramas.

Ja sant , men när dom stog vid köket var det AD idé , och Judith var den som var på idén och sen sa det till henne.
Och det är AD som hela dagen har vet henne kramas och Judith, har följt han lite mer en andra just för att jag vet han kommer jäkla med Emelie och Nardos . Det har han gjort , finns klipp på det bbhuset _2021 som jag kollar ibland
2021-04-16, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Samma här med suget! 😁 Borde också pausa BB en sväng men det är lätt att fastna när man inte har tider att passa osv
Verkligen! Att jobba hemifrån i en pandemi gynnar inte mina ”inte kolla på bb-försök”.

Nu ska Ojudith tvinga ner Tanja inpiolfn men hon vill inte då hon har mens.
2021-04-16, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu blev jag sugen på rulltårta för första gången på över tio år.

Jaha, nu lär det väl inte hända något kul på många timmar. Man kanske skulle göra något vettigt istället för att titta på det här. Eller så blir det en tuppis så man kan fortsätta kolla på skoten ikväll/natt samtidigt som man häver i sig vin.

Du hinner baka en rulltårta
2021-04-16, 15:36
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Ja sant , men när dom stog vid köket var det AD idé , och Judith var den som var på idén och sen sa det till henne.
Och det är AD som hela dagen har vet henne kramas och Judith, har följt han lite mer en andra just för att jag vet han kommer jäkla med Emelie och Nardos . Det har han gjort , finns klipp på det bbhuset _2021 som jag kollar ibland
Aha. Jag såg inte det i köket. Inte ett dugg förvånad att han kom på idén.
2021-04-16, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Du hinner baka en rulltårta
Det värsta är att jag fan har ingredienserna till det! Haha, kanske blir en med choklad och smörkräm ändå. 😂😂😂😍😍😍
2021-04-16, 15:39
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Verkligen! Att jobba hemifrån i en pandemi gynnar inte mina ”inte kolla på bb-försök”.

Nu ska Ojudith tvinga ner Tanja inpiolfn men hon vill inte då hon har mens.
Jag är glad att vara tvungen att vara på min arbetsplats så jag i vanliga fall inte ser nåt dagtid. Men nu när jag är hemma sjuk och inte har ork till annat än glo på BB så inser jag hur lätt det hade blivit att fastna om jag var hemma mer.
Ja det där med Tanja och mensen. Wtf
2021-04-16, 15:39
Medlem
Får säga tyvärr asså, åter igen en vecka som iaf jag tyckte lät spännande och intressant. Men blev skit.
Militärveckan började bra men sket sig. Så skräckvecka nästa vecka (kanske) kan man väl inte misslyckas med
2021-04-16, 15:41
Medlem
Mouchinos avatar
Varför kunde inte äckel Pedram valt Tanja till Adel som fick vara rekryt hela militärveckan och satt Mergim som tjänstefolk? Där sjönk han ännu mer!
2021-04-16, 15:41
Medlem
Fan vad jag önska att pedram ej valde AD hade varit skoj att se han städa hela dagen som dom få göra m.m
2021-04-16, 15:44
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Biologiska klockan har klivit på tåget, funnit sin sittplats och vinkar "Hej då" medan den inväntar avfärd. Ensam kvar på perrongen är

Jag betäcker Madde, det är inget problem. inte ska hon stå ensam kvar på perrongen och gråta.
2021-04-16, 15:45
Medlem
Adrian springer runt till de andra som är adlar och skvallrar på folk, samt säger vad som behövs göras. Men inte en enda gång vågar han säga det själv direkt till tjänstefolket
2021-04-16, 15:47
Medlem
Madde är uppenbart kär oCh gALeN

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in