2021-04-16, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaire-Witch
Då han själv behövde vård börjar jag tänka på om dem båda blivit attackerade av en tredje person

Han kanske försökte ta sitt liv efter att han ringt 112 för barnets skull.
Citera
2021-04-16, 14:43
Medlem
RobertoSavianos avatar
https://www.expressen.se/sport/sanktan/stockholm/brommapojkarna-p98-ar-gothia-mastare/

Här är deras ”kända” 98-kull. Många som lyckats bra och några som inte spelar fotboll längre... kanske finns han där?
Citera
2021-04-16, 14:47
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomaaa
Klart det går men inte på ett sätt att polisen "direkt finner att det tydligt rört sig om yttre våld" och griper GM för mord. Brommapojkarna är en riktigt stor förening(typ världens största) så det kan nog stämma... Mer info behövs dock.

Skuren hals t.ex. är yttre våld. Det måste dock bedömas om det är självförvållat eller av en annan. Det görs väl av rättsläkare inte av polisen på plats, tänker jag.
Citera
2021-04-16, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
https://www.expressen.se/sport/sanktan/stockholm/brommapojkarna-p98-ar-gothia-mastare/

Här är deras ”kända” 98-kull. Många som lyckats bra och några som inte spelar fotboll längre... kanske finns han där?

Ingen från BP inblandad.
Citera
2021-04-16, 14:50
Medlem
Blaire-Witchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robertvartaget
Han kanske försökte ta sitt liv efter att han ringt 112 för barnets skull.

Där har du en poäng, låter inte helt omöjligt men ovanligt att använda kniv. Kan inte minnas något annat fall kniv varit inblandad i de fall man tagit livet av sina barn, fru/sambo och sedan sig själv.
Citera
2021-04-16, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Skuren hals t.ex. är yttre våld. Det måste dock bedömas om det är självförvållat eller av en annan. Det görs väl av rättsläkare inte av polisen på plats, tänker jag.
Nja det hade nog varit mer "oklara omständigheter"-liknande utlåtanden då...
Citera
2021-04-16, 14:52
Medlem
Citat:
Där har du en poäng, låter inte helt omöjligt men ovanligt att använda kniv. Kan inte minnas något annat fall kniv varit inblandad i de fall man tagit livet av sina barn, fru/sambo och sedan sig själv.
Mer troligt att han blivit skadad i samband med motstånd av BO i striden.
Citera
2021-04-16, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Kolla torktumlaren på bilden på mäklarsidan. Visst är det samma modell som syns på Aftonbladet?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/KygLv4/fotbollstalang-misstanks-ha-mordat-sambo--bebis-var-i-bostaden
Varför skulle den vara nerställd utomhus vid trappen då ? Kan ju vara att alla lägenheter har samma modell.
Citera
2021-04-16, 14:53
Medlem
Vet inte om det redan kommit på tal. Vart befinner sig gängledaren I*ija Jurk*vic? Är han ute på fri fot eller hur går det där i den härvan? Har inte hängt med på sistone.

Det var min spontana tanke att det var han. Det skrivs ju om honom hela tiden... Dock är han född - 97.
Citera
2021-04-16, 14:54
Medlem
Citat:

Han själv kan ju vara skadad med vad som helst. Det som framgått är väl att kvinnans skador är gjorda med kniv? Sen att hennes yttre våld räcker för att ta in killen. Näsblod lär väl räcka som yttre våld kan jag tro? Hon kanske flippar & hugger killen, killen ger henne näsblod & hon faller omkull på kniven.
Citera
2021-04-16, 14:57
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano

En av dem är numera PT på gym i angränsande område till Nacka, har bl.a. "träning för nyblivna mammor & bebis" som pass på gymmet
Citera
2021-04-16, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissHey
Vet inte om det redan kommit på tal. Vart befinner sig gängledaren I*ija Jurk*vic? Är han ute på fri fot eller hur går det där i den härvan? Har inte hängt med på sistone.

Det var min spontana tanke att det var han. Det skrivs ju om honom hela tiden... Dock är han född - 97.

Det var min spontana tanke med men kom på sen att han är väl en av alla som sitter häktade för kidnappningen av Einar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in