2021-04-16, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jajamän. Nu ska det dras upp DIREKT när det diskuteras huruvida det bör uppmärksammas att en annan person nu blir utsatt för någonting annat i huset.

Otroligt. Förstår inte ens varför jag tar diskussionen men kan inte heller låta bli.

FAN, vad irriterad jag blir.

GOD MORGON!! 🥰🥰🥰
Ja, exakt. Det är som att ingen annans upplevelser är lika "viktiga", eftersom Nardos blivit "utsatt" för det hon blivit "utsatt" för.

Det som stör mig mest är, som sagt, att hon inte själv verkade uppleva situationen som ett så stort problem – men att hennes lilla armé alltid har rasismsopen att sopa undan alla hennes felsteg med, och ingen (inte alla, i alla fall) kan liksom säga ifrån pga brist på tolkningsföreträde osv. Har sett SÅ många kommentarer på Instagram där folk har skrivit typ "Nardos vågar inte säga ifrån för då blir hon utpekad som the angry black woman" osv, vilket blir så UPPENBART kontraproduktivt eftersom hon hamnar i en offerposition hon dels inte "valt" själv, dels inte ens själv VET att hon sitter i.

Spårade jag iväg nu? Eventuellt. Har knappt sovit och min hjärna är all over the place (blir tbh inte förvånad om den börjar sippra ut genom tårkanalerna tillsammans med tårarna som rinner ner för min kind (lol krydd)) MEN DET HÄR GÖR MIG SÅ UPPRÖRD vill det bästa för KaMpEn men så svårt att hålla sig motiverad när det liksom dras in i sammanhang som BB.
2021-04-16, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Ska man dra några slutsatser av att röstningen inte öppnats än?

startar väl alltid på lördagen?
2021-04-16, 09:43
Medlem
Citat:
Ska man dra några slutsatser av att röstningen inte öppnats än?

De bryr sig inte om vår mentala hälsa, det är ett som är säkert.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Idag är det 1700talet. Vore kul om någon blev inkallad i bikten och fick i hemligt uppdrag att hela dagen övertygande prata om saker som skett på 1700talet som inte är sanna. Dvs bara dra till med lite random fakta, en del lite mer trovärdiga och andra betydligt mindre trovärda, och prata om att man är väldigt insatt i just denna tids era 😂 och man får inte ge med sig. Säger man att tex det inte fanns mat på 1700talet så ska man stå på sig trots att dom andra säger emot. "ja men det stod det i mina historieböcker iaf, och då ska ni veta att jag har läst många!"

Önskar innerligt att någon blir kallas till bikten och döpt till Anckarström, tittarna har givetvis röstat om vem som är Gustav III sedan innan. Mergim.
Det är en bal i min smak.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
startar väl alltid på lördagen?

Tänkte om vi skulle få rädda nån i förväg? Är det också på lördag?
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Underbart dagen börjar med cencur samma sekund Ljugith går upp ur sängen

Haha henne får dem gärna cencurera ut ur hela programmet
2021-04-16, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
De bryr sig inte om vår mentala hälsa, det är ett som är säkert.

Haha nä det har du rätt i! 😁
2021-04-16, 09:47
Medlem
vad bråkade emelie och jaqi om inatt?
2021-04-16, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Önskar innerligt att någon blir kallas till bikten och döpt till Anckarström, tittarna har givetvis röstat om vem som är Gustav III sedan innan. Mergim.
Det är en bal i min smak.

😂😂😂
2021-04-16, 09:48
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Tänkte om vi skulle få rädda nån i förväg? Är det också på lördag?

Hoppas.. Då kommer antagligen Tanja bli räddad så kan man taktikrösta sen utan att vara orolig
2021-04-16, 09:48
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Gamnacken med åderpålen kommer att välja Mergim, den fege fan.
2021-04-16, 09:49
Medlem
icons avatar
Vart sov Tanja inatt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in