2021-04-16, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Lite kul hur hon fortfarande tror att folk ska haka på saker som inte gjordes rätt i typ vecka 5!!! Jag personligen kan vara jäkligt PK men detta är bara löjligt.

Förstår inte varför man vill "rädda" någon till att vara kvar med ett gäng förövare heller
Blev själv rejält utfryst när jag började ensam i en ny tight klass i högstadiet men då fanns ett värde i att prata om saken och komma förbi det vilket även hände. Den här skiten är över om en månad och jag tror ingen kommer ringa Jackie utanför detta även om hon är kvar två veckor till.
2021-04-16, 01:42
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det blev censur när hon var gråtfärdig med Adrian..sen var hon borta och Adrian var i köket. Vet fortfarande inte var hon är. Bikten eller rökrutan I guess.

Igen?
Fett synd om henne.

Citat:
Är bara första gången. Men. Hur i helvete kunde inte Mergim bli nominerad ???

Haha fattar inte heller det, vilka j-a stolpskott.
Huset är väl rädda för att få hund-stämpel av Rimhålet.
2021-04-16, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Ska satsa på att bli Tanja-full imorgon. Ser så jävla gött ut

Sejja. Men samma. Vill bli lite fullirullan med släpig röst men ändå vara toppen på festen
2021-04-16, 01:44
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Vill googla Megalodon. Rädd att bli besviken.

Ta bort dom tre orden efter rädd. Då är det en korrekt benämning.
För du BÖR vara rädd. Rädd över att ha en sådan i din pool, speciellt om du bär en vulva.
2021-04-16, 01:45
Medlem
Citat:
Men snark där. Jag blev provocerad på hennes upp och ner. Hoppas det är som du säger...hon bllr fallet.

100 prooocent att hon blir fallet för att hon saknar förmågan att tänka steg framåt. Nardos hänger med Mergim = rösta kvar Mergim. Nardos pratar gott om Jackie = rösta kvar Jackie.
Men i spelet är det helt självklart så att Jackie aldrig kommer ge fördelar till varken Nardos eller hennes papegojakompanjon och att Mergim lockar ut en riktigt ful sida av Nardos som bara kommer bli värre ju längre han stannar
2021-04-16, 01:45
Medlem
Någon behöver ge Roland sparken! Va på s2 och de blev censur, 5 min senare fortfarande censur så jag växlar till dc och så är den i s2 wtf
2021-04-16, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jomra
D va utemicken man hörde i poolrummet

Tack!
2021-04-16, 01:46
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ska satsa på att bli Tanja-full imorgon. Ser så jävla gött ut
Med eller utan sällskap? eller i sällskap av oss Flashbackare
2021-04-16, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Förstår inte varför man vill "rädda" någon till att vara kvar med ett gäng förövare heller
Blev själv rejält utfryst när jag började ensam i en ny tight klass i högstadiet men då fanns ett värde i att prata om saken och komma förbi det vilket även hände. Den här skiten är över om en månad och jag tror ingen kommer ringa Jackie utanför detta även om hon är kvar två veckor till.

Inte okej för vad du blev utsatt för men gott att du kom vidare, inget förminskade av saken (eller av röven heller). Nej jag håller med dig där. Oavsett om Nardos eller någon försökt hänga med henne i 24h
2021-04-16, 01:48
Medlem
Jackie går och lägger sig ensam till tonerna av Simons sömnapnésnarkande.

edit: nu sa hon "Käften Simon"
2021-04-16, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Igen?
Fett synd om henne.

Haha fattar inte heller det, vilka j-a stolpskott.
Huset är väl rädda för att få hund-stämpel av Rimhålet.

Men seriöst... någon måste väl ha röstat på han ändå??
2021-04-16, 01:49
Medlem
xrlpyts avatar
HEEEEELLLLLLLLLEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWW !!!!!!!

hjälp

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in