2021-04-16, 00:52
Medlem
Jag får verkligen inte ihop det med Jackie för hon känner sig så när alla men ingen känner sig nära henne.
Madde, Adrian, Dennis och Mergim och Julia kom in senare men de kom eller har ändå kommit flera nära.
Jag tror hon har samma problem utanför huset men märker inte av det på samma sätt eftersom hon inte behöver umgås 24/7 med någon.
Och hur sugen på Simon är hon på en skala?
2021-04-16, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Bara jag som känner hur underlivet torkar ut av grabbar som snackar grabbigt om bilar
Det rinner alltid till lite extra när en kille gasar sådär sexigt med bilen framför mig

2021-04-16, 00:53
Medlem
Tanja är så jävla radiostyrd nu
2021-04-16, 00:54
Medlem
Anonym396s avatar
Den enda som gav Jackie uppmärksamhet är Tanja och Stephanie men hon åkte ut...

Jag får väl ge credd till Nardos som har pratat med Jackie denna vecka men jag tror tyvärr det är fula motiv bakom det då Nardos har bråkat med alla + att hon inte känner sig lika när dem i det rosa sovrummet då Mergim stal Adrians plats som hennes hund. Men apflickan förtjänar lite credd ändå om det får Jackie att må bättre.

EDIT: Men det är bäst för Jackies psykiska hälsa att hon lämnar på måndag och får komma hem till vännerna/familjen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Precis hemkommen från jobbet och känner att jag missat en del. Såg precis Ads och Maddes bikt från igår där man hör att dem hånglar.

Har det hänt något juicy ikväll?

Philip Wesselhoff kom in som mullvad i några timmar under kvällen och gjorde kaos. Produktionen var tvungna att kasta ut honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Verkligen. Ingen förtjänar att känna så, speciellt inte någon som är en fin person men som bara är... malplacerad socialt.

Ja... Vi har ju diskuterat detta innan. Hennes roll i huset, även hur en annan skulle ställa sig till det. Helt ärligt vill jag att hon ska röstas ut för hennes skull....
2021-04-16, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Frugan är ju inne i huset, kopplar du inte? din tönt

Nej kopplar inte, den var så dålig? Din tönt
2021-04-16, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stjarnstopp
Simon gav 2p till Jackie och 1p till Dennis
Dennis gav 2p till Jacke o 1p till Simon.
Sa dom det eller?
2021-04-16, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Jaqi känner nog exakt som Frida förra året, synd om båda!
Såna personligheter ska man inte skicka in till huset så sent utan helst i början för dessa personer lyckas annars aldrig bli en del av gruppen som alla andra.

Tänkte exakt samma. Dock har jag större förståelse för att man har svårt för dessa personligheter, har själv svårt för personer som är för på och ska kramas fast man känt varandra i en vecka. Jackie gör det i alla fall inte naken
2021-04-16, 00:56
Medlem
Jackie fick en 2a av Simon i röstningen, nu vill hon ha den i 2an av Simon också.
2021-04-16, 00:57
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Fan vad jag hoppas att BB chockar alla med en immunitetstävling imorgon som Jaqi vinner. ELLER att hon får klara en Måndagsfinal utan att åka ut men det tror jag tyvärr inte kommer hända.
Vill bara ge henne en kram ❤️ Det är inte kul att vara utfryst av alla.
Helt otroligt att hon fortfarande står upp med ett leende på läpparna. Själv hade jag legat och gråtit i ett hörn.

Det syns på henne att hon är van att behöva ta hand om sig själv, utan någon som tröstar henne. Hon har haft en riktigt tuff barndom och uppväxt utan sin mamma. Kan verkligen relataera till henne då jag också haft en tuff uppväxt. Antingen blir man stark eller så går man under, och försvinner innan man fyllt 30.
Senast redigerad av Flor-Ida 2021-04-16 kl. 01:02.
2021-04-16, 00:58
Medlem
Försökte Jacki precis hångla med Simon? Han såg ju livrädd ut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in