2021-04-16, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Mergim och Emelie är väll dom mest manipulativa i huset

Glöm inte AD han lovar jag kör ett spel
2021-04-16, 00:47
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Men fan Simon...

Varför svarar folk på sådana frågor i lekar? Speciellt om svaret är Jackie som är utanför.

Men han svarade väl inte det när Jackie hörde?
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Men det är helt otroligt vad Simon varit igång med tungan i rövar lite extra den här veckan. Han älskar alla. Emelie är tydligen hans soulmate. Ständigt ett getöga i kameran. Ugh.
Simon slickar röv nykter och onykter tills tungan blir brun. Det är den sidan hos honom jag har svårast för. Jag har honom ändå som 2:a efter Tanja. Synd att den enda människan i huset han inte kan slicka röven på är Jackie som mår dåligt för han slickar Nardos och Mergims röv hela tiden.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Alla lekte "viskningsleken" och Simon fick frågan vem han har svårast för i huset. Simon pekade på Jackie. Det handlade inte om nomineringen, men senare när de satt och rökte tikllsammans kunde man mellan raderna läsa att han nominerat Jackie.

Tidigare under kvällen erbjöd sig Jackie att hångla med Simon, men det blev inget.

jodå dem hånglade tidigare i poolhuset
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Alla lekte "viskningsleken" och Simon fick frågan vem han har svårast för i huset. Simon pekade på Jackie. Det handlade inte om nomineringen, men senare när de satt och rökte tikllsammans kunde man mellan raderna läsa att han nominerat Jackie.

Tidigare under kvällen erbjöd sig Jackie att hångla med Simon, men det blev inget.

Aha..tack för svar!

Jag tycker så synd om Jaqi. Det är ju precis som hon säger.. Hon är där och stöttar och tröstar alla men ingen bryr sig om henne. Hon verkar så fin och godhjärtad även om hon han uppfattas jobbig socialt. Vill ha henne kvar, men samtidigt inte eftersom hon blir utstött av de andra därinne och uppenbarligen inte mår bra av det. Gillar henne.. Hon är bra. Synd att ingen av deltagarna kan se det.. Tanja är den enda som bryr sig. Steph gjorde det också men hon blev ju utröstad precis som alla bra blivit denna säsong.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Jag finns här för alla men ingen finns för mig"

that one hit different

Relaterar till henne på det sättet
Medlem
Citat:
Men fan Simon...

Varför svarar folk på sådana frågor i lekar? Speciellt om svaret är Jackie som är utanför.

Ja fan tycker ändå synd om henne
2021-04-16, 00:48
Medlem
Var är Adrians mössa?
Medlem
Bara jag som känner hur underlivet torkar ut av grabbar som snackar grabbigt om bilar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jaaaaa fyfan alltså

Vet exakt hur det känns och jag lider så mycket med henne

Den kändes ju oavsett grundtanke om div folk. Fuck
2021-04-16, 00:49
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Det förklarar inte hur Mergim som är smuts kommer in sist och alla slickar hans röv.

Jackie är guld jämfört med den fittan.

Javisst, men jag menade sett ur Jackis synvinkel, om att hon blivit nominerad. Det är klart att hon ligger i skottgluggen eftersom att hon kommit in sent. Sen kan man ju tycka att Mergim som kom in ännu senare också borde ha blivit nominerad (och det tycker jag), men whatever..
2021-04-16, 00:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men han svarade väl inte det när Jackie hörde?

grejen med såna här lekar är ju att alla brukar uttnyttja simon och ställa dem tuffaste frågorna till honom för dem vet att han inte har nåt filter och att han pratar först tänker sen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in