2021-04-15, 23:19
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
kan nog bli lite hankypanky inatt nu när dem sover bredvid varandra och efter tjackies glada leende när simon flashade fb-dasen för henne i duschen tidigare

Attans att jag missade det!
Man kan alltid drömma, men den pöjken däckar väl inom en kvart, tjugo minuter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hörde Simon säga till Nardos och Joel att ”Emelie har ju fått det där andra idag och hon grät ju efter det, klart det blir close to home”.

Har hennes mamma och pappa ringt och sagt att hon inte ska ligga i tv kanske?
Ne, men hon har varit ledsen idag och haft en jobbig dag speciellt efter bikten. De flesta verkar tro att det handlar om hennes mormor
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Adrian spydde cider? Haha åh herre
Satte i halsen bara. De andra drev med honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Sista varningen och ut med Judith, hon verkligen hetsar de andra att göra saker de inte vill.

Folk kan säga nej om dom vill och tala för sig själv. Ingen sa nej så namaste no problemas lägg ner. Sluta göra problem av ingenting. Vill du hellre titta på när Mergim förstör stämningen i huset och syr sin egena offerkofta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Hatar Tanja hon ska ut
Jävla tjat!
2021-04-15, 23:20
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Hoppas fan det! Alldeles för många där inne för att vara så få veckor kvar

Tvärtom.
Dom sista två veckorna är helt hjärndöda när det bara är cirka 4 pers kvar inne i huset.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Stod det inte i brevet att deltagarna inte kommer kunna rädda någon?

Eller är detta ytterligare någonting som min sjuka hjärna kokat ihop?

Det stämmer säkert! Jag missade det.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Sista varningen och ut med Judith, hon verkligen hetsar de andra att göra saker de inte vill.
+1 Är så less på henne och hennes dominanta stil.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Ja jag känner också så. Vill att vinsten ska gå till den som är mest genuin i huset och inte spelar för kameran. Tror man skulle ha snuskigt roligt med Tanja på utsidan och för henne spelar det ingen roll om du har miljoner följare eller ingen Instagram alls, hon ger alla en chans och ser alla människor för vad dem är. Ovanligt med såna människor.

Håller med men det är FETT ONÖDIGT för att citera deltagarna att ha med personer med över tiotusentals följare från början.
Tanjas vinst kommer aldrig kunna bli helt rättvisande hur mycket jag än tycker hon förtjänar den.
När jag är på humöret jag är idag så är hennes positivitet nästan lika motbjudande som känslan när Nardos spräcker mina trumhinnor.

Hon förtjänar och bör vinna men jag tycker BB ska ha vanligt folk utan influencerdrömmar.
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Hatar Tanja hon ska ut

Hat är ett starkt ord Mange, hade du svårt under uppväxten?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Sant faktiskt, men hade Mergim inte kommit in så hade hon inte gått tillbaka. Dessutom är han proffs på att hjärntvätta henne till att tro vad som helst, speciellt att tro att alla runtomkring henne ”spelar spelet”.
Hon har ju fortfarande ansvar över sitt eget beteende dock. En person som inte hade de tendenserna sedan innan skulle inte bli så påverkad, men hon har obvi sjukt nära till det för att hon är en rutten person i grunden. Tar inte ifrån att han är proffs på att manipulera, men det är även hon så.
2021-04-15, 23:21
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
Kan Nardos vara asexuell eller har det med kultur/religion att göra att hon inte kan röra en kille, knappt prata om killar, haft sex och vill aldrig vara med i lekarna eller bada i poolen?

Jag menar ur en 23-årings standard så är det otroligt ovanligt, både som kvinna som man. Mergim är ju på snäppet likadan men tror mer på att han inte är säker eller vill erkänna sin sexualitet.

Vad är liksom chansen att få in två personer som är så anti-hångel och anti snuskprat till ett program som BB?

Vi vet ju inte vad orsaken är till Nardos avståndstagande och motvillighet att delta i de här aktiviteterna.

Om, alltså OM hon blivit utsatt för könsstympning när hon var yngre så kan jag tänka mig att det blir ett trauma för livet! Har läst lite om detta och det måste vara ett av det värsta övergrepp en flicka kan bli utsatt för. Tillvägagångsättet är inga detaljer man ens vill skriva om för det är så obehagligt men OM något sånt skulle ha hänt henne så förstår jag till 100% varför Nardos avstår just de lekarna. Hoppas inte att så är fallet men det är tyvärr alltför vanligt där Nardos kommer ifrån. OBS detta är bara en spontan tanke från mig och är ingen sanning!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in