2021-04-15, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Mergim har lyckats verkligen ta fram Nardos dåliga/fula sidor. Hoppas hon på utsidan inser vilket misstag det var att umgås med Mergim.

fast Mergim hade inte kommit någonstans med sitt beteende om hon inte hade haft väldigt lätt till att ta fram dåliga/fult beteende.
Hon är vuxen kvinna som är väldigt snabb att påpeka hur mycket hon vuxit som person osvosv men ändå så visar hon raka motsatsen hela tiden.
Blir enkelt att skylla på mergim och det är ju det hon och hennes crew kommer göra till 110% men låt oss inte glömma att hon som vuxen (och väldigt självständig människa som inte faller för grupptryck; hennes egna ord) 100 % ansvarar för sina egna handlingar. På samma sätt som Mergim får stå för sina.. De är samma skrot o korn, därför de dras till varandra.
Medlem
Finns det någon möjlighet att två åker på måndag?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Så har jag också tänkt, men nu blir det Tanja före Simon.
Simon har för många ”svagheter”

Ja jag känner också så. Vill att vinsten ska gå till den som är mest genuin i huset och inte spelar för kameran. Tror man skulle ha snuskigt roligt ihop med Tanja på utsidan och för henne spelar det ingen roll om du har miljoner följare eller ingen Instagram alls, hon ger alla en chans och ser alla människor för vad dem är. Ovanligt med såna människor.
Senast redigerad av Pilskflicka 2021-04-15 kl. 23:18.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, men då borde Mergim varit nominerad före Tanja som kom in först av de som inte OG.

Stämmer, men Mergim lyckades skrämma upp dom fega töntarna i huset.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Stod det inte i brevet att deltagarna inte kommer kunna rädda någon?

Eller är detta ytterligare någonting som min sjuka hjärna kokat ihop?
Så hörde jag exakt med. 👍
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Judith riktigt njuter då hon får folk att hångla.

Hon är så jävla pervers. En äkta pervert predator.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jacki hade enligt henne fått en blick av Emelie, a k a the resting bitch face, när Emelie kom ut ur bikten efter att ha nominerat, och Jacki ville prata med det om Emelie. Det var lite back and forth mellan dem och Emelie gnällde om att Judith hade varit på henne om att berätta hur hon röstat och att hon var trött på det, och vid någon tidpunkt brast det för Emelie och hon började gråta om att hon fan aldrig kan titta på folk ens utan att de tycker att hon ger dem bitchblickar och att hon alltid fått höra utanför huset att hon är en bitch, men hon är ju ingen bitch (tycker hon själv), hon bara skojar om att hon är en bitch..

aaa något sådant

Senare, med andra, kröp det fram att Emelie faktiskt hade gett poäng till Jacki, och Emelie var säker på att Jacki inte alls hade sett någon speciell blick från henne utan att Judith hade skvallrat till Jacki om att Emelie satt poäng på henne. Så nu kan inte Emelie lita på Judith, säger hon.

Haha. Tack vilken j-a såpopera detta är.
Men underhållande! Hoppas nomineringarna fortsätter hagla vecka efter vecka
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Stod det inte i brevet att deltagarna inte kommer kunna rädda någon?

Eller är detta ytterligare någonting som min sjuka hjärna kokat ihop?

Nej det stod så!
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Ja jag känner också så. Vill att vinsten ska gå till den som är mest genuin i huset och inte spelar för kameran. Tror man skulle ha snuskigt roligt med Tanja på utsidan och för henne spelar det ingen roll om du har miljoner följare eller ingen Instagram alls, hon ger alla en chans och ser alla människor för vad dem är. Ovanligt med såna människor.
100%
2021-04-15, 23:17
Medlem
Armwrestlers avatar
Skönt att Juddan börjat lämna Tanja ifred i alla fall, var en jäkla massa påträngande händelser förut.

Judith mot Tanja
Pedram mot Tess
Alex mot Emelie
Joel mot Emelie
Medlem
Juddan vevar gött med gäddhänget 😅
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Det stod väl i brevet dom fick att dom inte kommer kunna rädda någon?

Aha, okej. Då lär det hamna på oss, om inte fyra ska sitta på måndag förstås.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in