2021-04-15, 22:50
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja för då kändes hon avslappnad i sig själv och hon strålar verkligen!
Ja mer av sånt. Dompan har nämnt det som ett de bästa tillfällena i huset. Det gick verkligen genom skärmen att de mådde bra ihop då
2021-04-15, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Ge mig kraft någon!
Och nu sitter 2 dumskallar och diskuterar.
2021-04-15, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Nardos tog detta ändå bra

Hon kan vara rolig emellanåt men tar så jävla lätt illa upp för ingenting. Trött på hennes ”seriösa snack” som innehåller föschtåru & fattaru varje hundradels sekund.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hoppas fortfarande på att millenniebuggen ska slå till och slå ut Mergim vid midnatt så jag får vakna upp till en dag utan honom i huset.

Annars vet jag inte riktigt. Blir det pirattemat? Marie Antoinette? Det är väl de två som är kvar om jag inte missminner mig.
Haha vi tänker rätt lika! Tror ju fortfarande att mergim får vara i huset för att vara där men inte vinna.

hoppas på isiden i morgon, en jäkla massa "freeze" från BB och får hacka ut maten ur isblock.
Medlem
Conny63s avatar
Fattar du fattar du fattar du fattar du fattar du fattar du fattar du fattar du fattar du förstår du fattar du fattar du
Medlem
Mouchinos avatar
Åhh alltså bara för att de alla bor i det rosa rummet gör det inte till en självklar grej för de andra att bara dundra in och lägga sig i ett samtal. Nu med nomineringar så kommer de bli nojiga så fort någon/några går undan och pratar enskilt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Nardos tog detta ändå bra

Madde ljög ju för henne om varför hon inte släppte in henne. Till Emelie sa Madde att hon inte ville att Nardos skulle komma in och prata i 2 timmar
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Det var ju precis det Tjacklin frågade först. "är det lugnt mellan oss" i en normal ton.

Emelie grät och gick därifrån inte pga Tjacklin hade betett sig illa, tvärtom. Emelie drog för att hon blev avslöjad. Det var därför hon grät.

exakt tjackisen bettede sig som emelie alltid brukar göra mot folk du vet den där ärligheten emelie påstår hon har
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Slump att alla helsvenskar är de sju första och alla med invandrarbakgrund är de fem sista...?

Jag har inte tänkt på det, jag är färgblind och utgår från beteende - inget annat. Märklig reflektion.
Medlem
Armwrestlers avatar
Nardos ”att göra en höna av en fjäder” Alberto
2021-04-15, 22:52
Medlem
Anonym396s avatar
Håll käften, Nardos! Du och Emelie är inte nära vänner. Alla vänskaper med dig är bara på dina villkor. Madde hade all rätt att stoppa dig när Emelie ville vara ensam.
2021-04-15, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Det var ju precis det Tjacklin frågade först. "är det lugnt mellan oss" i en normal ton.

Emelie grät och gick därifrån inte pga Tjacklin hade betett sig illa, tvärtom. Emelie drog för att hon blev avslöjad. Det var därför hon grät.

Haha nej! Hon började anklaga Emelie direkt för att ha gett henne en blick o ljög dessutom om att hon inte visste att Emelie röstat på henne, utan ”antog” baserat på hennes blick! Det där var en personattack o vem som hade blivit ledsen. Jag tror inte Emelie har problem med att avslöja vem hon röstat på..om alla andra också gör det!
Tjacki ville att Emelie skulle åtgärda något som hon gjort omedvetet o det är inte ok. Plus sjukt dumt att göra det mitt under en fest! Massa dötid om dagarna, ta det då!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in