2021-04-15, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Övergav ”festen” för senaste avsnittet av Älskar, Älskar inte och kommer tillbaka till ingenting. Vad fan är det för fel? Överger den här skiten igen.
Var det bra? Ska kolla om en stund.
2021-04-15, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Okej så Mergims utpressning funkade..INTE NOMINERAD?! Orkar inte med fanskapet en vecka till alltså...
Och så kommer givetvis Jaqi åka då.. FAN! Hon är ju en av de få som fortfarande livar upp stället litegranna Det blir värre och värre för varje vecka verkligen. Fel personer åker varje gång.

Jag håller med. Jag orkar inte se på fanskapet och Jaqi borde FAN inte åka före vidret Mergim.
Jag vet inte om jag orkar fortsätta kolla om Mergim ska få fortsätta härja såhär.👎
Och jag har inte missat mycket av bb hittills...
Medlem
Känns typ inte som folket är så festsugna idag? (Förutom Tanja haha) Känns som det kommer bli en seg fest
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Okej så Mergims utpressning funkade..INTE NOMINERAD?! Orkar inte med fanskapet en vecka till alltså...
Och så kommer givetvis Jaqi åka då.. FAN! Hon är ju en av de få som fortfarande livar upp stället litegranna Det blir värre och värre för varje vecka verkligen. Fel personer åker varje gång.

Jag vet, man blir tokig!

Skrattade högt för en stund sen när hon fick ett litet utbrott i sovrummet för att hennes sminkpalett gick sönder 😂 sen nästa sekund bad hon om ursäkt 😅 (hon skrek inte på någon utan för skrek lite för sig själv).
2021-04-15, 21:48
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Jag håller med. Jag orkar inte se på fanskapet och Jaqi borde FAN inte åka före vidret Mergim.
Jag vet inte om jag orkar fortsätta kolla om Mergim ska få fortsätta härja såhär.👎
Och jag har inte missat mycket av bb hittills...

Menar det... Han är så ormig att det inte ens blir kul. Och så att Jaqi åker som är den enda som verkar ha lite energi kvar. Visst..hon är lite jobbig ibland men fan så mycket roligare än Madde, Adrian, Joel, Judith och många andra därinne.
2021-04-15, 21:50
Medlem
Helt sjukt egentligen hur manipulativ Mergim är, riktigt vidrigt hur han spelar på folks känslor utan samvete.

Han kommer säkert tycka synd om sig själv när folk tar avstånd från honom på utsidan i år igen. Alla deltagarnas bekanta har nog sett hur vidrig han är som utnyttjar andra
2021-04-15, 21:51
Medlem
Kommersiell musik!!! <3
2021-04-15, 21:52
Medlem
Citat:
Menar det... Han är så ormig att det inte ens blir kul. Och så att Jaqi åker som är den enda som verkar ha lite energi kvar. Visst..hon är lite jobbig ibland men fan så mycket roligare än Madde, Adrian, Joel, Judith och många andra därinne.

Kunde inte hålla med mer. Hon är genuin också. What you see is what you get. Det tror jag ingen som tittat tvivlar på.

Nej bb. Gör om gör rätt. Ut med Mergim innan han sprider sitt gift över hela resten av säsongen!
Visst kan jag hålla med om att gänget är lite "tråkiga" (eller nej förresten, jag håller inte med), men nånting har hänt sen trion från förra året klev in och det är inte positivt!
2021-04-15, 21:52
Medlem
DEMONOMICONs avatar
ÅH MILLENIUM TVÅÅÅ
Jag saaa ju det
2021-04-15, 21:53
Medlem
Där försvann dom sista pengarna från produktionen. Stim till Marko
Medlem
Fint ändå, att de spelar Markoolio på Adams årsdag <3
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Kunde inte hålla med mer. Hon är genuin också. What you see is what you get. Det tror jag ingen som tittat tvivlar på.

Nej bb. Gör om gör rätt. Ut med Mergim innan han sprider sitt gift över hela resten av säsongen!
Visst kan jag hålla med om att gänget är lite "tråkiga" (eller nej förresten, jag håller inte med), men nånting har hänt sen trion från förra året klev in och det är inte positivt!

Jag hoppas att han får bryt och väljer att gå ut självmant så att det inte blir någon utröstning på Måndag men det är nog att hoppas på för mycket. Ja.. säsongen dog helt när trion kom in. Den värsta idén någonsin av produktionen efter att ta in Adrian.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in