2021-04-15, 21:02
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Det hade varit mysigt med en hyllningsfest för ”Mr Big brother” idag. Det är ju ändå årsdag för Adams bortgång.

Lillebrorsan Pontus är väl med i produktionen av något slag så det kanske blir jobbigt för honom.

Jag saknar Adam! Saknad, aldrig glömd ❤️
Just ja, årsdag idag
2021-04-15, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Mitt i hånglet, innan de öppnar biktdörren!
Han säger "va oj"
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian tömde över Judiths rester på hans tallrik och slickade kanterna på hennes tallrik

Men.fy.fan

Adrian ser ut som han aldrig sett mat 3x om dagen.
Helt sjukt. Aldrig sett en så hungrig människa.
Medlem
haha censur av sen censur på igen 2 sekunder efter dafuq
2021-04-15, 21:04
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Just ja, årsdag idag

Så otroligt ledsamt. Det kändes som man kände honom
2021-04-15, 21:04
Medlem
Anonym396s avatar
Alla kameror är på förutom rosa sovrummet. Jag undrar vad Madde och Emelie pratar om som får produktionen att censurera.
2021-04-15, 21:05
Medlem
För helvete Judith ta av dig Maddes jacka! Fake ass!
2021-04-15, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Tack för intressant info. Låter nästan som han vill vara mer nära henne på dagarna (i nyktert tillstånd) än vad de är hittills. Undrar om han kommer göra nåt åt det .

Ja, alltså jag tror han är helt jävla såld på henne tittar med spänning!

Hoppas censurerna upphör så man inte missar något smaskigt. Men BB kanske för lite Y2K-skämt med oss tittare
2021-04-15, 21:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Adrian ser ut som han aldrig sett mat 3x om dagen.
Helt sjukt. Aldrig sett en så hungrig människa.

Han blev lite hungrigare igår
2021-04-15, 21:07
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Mergims negativa energi och entré började med en slags naiv och godtycklig tro på att han skulle rädda och ytterligare höja den goda stämning av familjeanda i huset. Med sin dubbla person slog han klackarna i taket och festade loss med alla och de välkomnade honom in i familjen. Tiden gick och han började visa spår av bitterhet, attityd, misstänksamhet o.sv. Inte ens löftet från Mergim i självaste Nöjesbilagan fick mig att tro att BB2021 skulle ge oss en annan bild av honom. Detta är vad vi ser och det kommer inte ändras, som att en komet skulle falla ner på hans huvud och mirakulöst ändrar hela hans sinne? Nej vi som gillar detta program måste nu återigen se och lyssna till den självutnämda Jarlen (Mergim). Hade det funnits minsta lilla positiva förändring så hade vi garanterat snappat upp det men det är svårt då han var precis likadan förra året. Alla har såklart bra sidor också och han kan ha humor och vara städad stundtals men tyvärr sköljer det negativa över som en svart tjock olja som barar dödar all den positiva känslan man vill känna för Mergim.
Han är för verbal och karismatisk för sitt eget bästa. Det skymmer de andra mer problematiska sidorna hos honom både för honom själv och andra. Vi som har honom på distans har enormt försprång mot stackarna i huset när det gäller att uppfatta hur han fungerar/ inte fungerar. Skrev det en annan gång men skriver det igen- det är som skräckveckor för deltagarna med honom därinne utan att de själva är medvetna om det.
Medlem
Kanske var Juddan och Ormen från Ystad som bråkade? Ormen ser riiiktigt purken ut
Medlem
lillaflippens avatar
Rolig fest. Grabbarna kör "klappleken"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in